2011. november 16., szerda

Harisnyás lábak 2. - Te mit választanál : legyen dögös, zizi, esetleg...

Szerző: FiloSzofi

Ez a kép nem nálam készült


A nagy érdeklődésre való tekintettel, valamint erős belső késztetésnek, és feltételezett olvasói követelőzéseknek eleget téve - hát jó, félreteszem a szakirodalmat, és elviszlek benneteket az onláb harisnyák boltjába:


- Tessék, tessék válogatni! A kijáratnál lehet szavazni!





1. szett: egy csíkos, egy gombos, és egy dögös fekete





2. szett: lótusz , szívecskés térdek, piros-kék na+a cipő

3.szett: virágos legg, norvég minta, rózsák

4. szett: vörös és zivataros

11 megjegyzés:

zsb creations írta... [Válasz erre...]

Valami miatt nem tudok szavazni :(

Rengeteg harisnyám van, főként a dögös, csíkos és virágos fajta, a gyerekesebbektől tartózkodom.

Legújabb szerzemények:

http://seriouslyfashion.files.wordpress.com/2010/10/picture-23.png

http://cn1.kaboodle.com/hi/img/b/0/0/fe/b/AAAAC7m7pvQAAAAAAP64Jw.jpg?v=1288057210000

Illetve három 70 denes fekete, hímzésszerű virágmintával (az egyikről találtam fotót is):
http://i44.photobucket.com/albums/f16/ZsBCreations/Vastleggeninvolledigscherm16-11-2011145345p.jpg

zsb creations írta... [Válasz erre...]

Egyébként azért van sok harisnyám, mert a nagyon vékonyakat nem szeretem, a sokdenesek közül meg van, ami már 12 éves és még mindig gyönyörű. Igaz, eddig nem volt macskánk... :)

Szofi írta... [Válasz erre...]

Drága olvasóim! A szavazással tényleg nem stimmel valami, pedig annyira örültem, hogy sikerült feltenni :(

Próbálkozom orvosolni a hibát.
Addig is, ha valaki tudós ebben, és van tippje, ne késlekedjen!

Szofi írta... [Válasz erre...]

zsb! Megnéztem őket, mind szép, de a harmadik, a virágos gyönyörű!

Szofi írta... [Válasz erre...]

Azt hiszem, az elsőn szavazás már működik (nekem legalábbis igen), nekiugrom a másodiknak is...

Szofi írta... [Válasz erre...]

Azt hiszem sikerült, bocs ha valakit lelombozott a bénázás!

Lotte írta... [Válasz erre...]

Egyik szebb, mint a másik, de nekem a dögös tetszik legjobban. Nem tudnál szerezni nyereménynek, Szofi?

Szofi írta... [Válasz erre...]

Egész biztos voltam benne, hogy azt választod!

Egyébként 18 dolcsi, kicseréltem a linkjét a webshopra, hátha egy szponzor kibéleli a szerkesztőséget :)

Orsi írta... [Válasz erre...]

Az összes tetszik, a gombos nagyon tuti, a nagy fiam is megmondta. :)

Lotte írta... [Válasz erre...]

Kiszámítható lettem, de ennyi év után, talán nem olyan gáz, igaz, Szofi?

a Közeli Rokon írta... [Válasz erre...]

"Tegyük fel, hogy még mindig jó lábam van" :-( :-( Azért egy picit jó erről álmodozni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...