2011. november 7., hétfő

Az örök fiatalság elixírje

Szerző: Fakirma

Nem tudom, ti hogy vagytok az öregedéssel, engem szép lassacskán a sírba visz. A nagy küzdelemben akadnak nyertes csatáim, de  nyak- és dekoltázs fronton elég gyatrán állok. Mielőtt végleg elvérzem, elhatároztam, hogy kerítek valami csodaszert. Nyakamba vettem a várost, de hamar kiderült, hogy dekoltázsra külön nem nagyon létezik tuti-krém, vagy ha mégis, akkor azt olyan horror áron mérik, hogy attól a homlokráncaim gyarapodnak, szóval előrébb nem jutok.
Aztán elérkezett a megvilágosodás nagy pillanata, s mint ahogy Anna, Peti Gergőéknél szokás, nagyot ugorva karjaimat a fejem fölé lendítettem, s közben boldogan kiáltottam: "Megvan,  majd én készítek magamnak egy saját elixírt!" S íme, a csoda megszületett:


 S most, kedves olvasó, jól mereszd a szemedet, mert itt következik a recept. Sajnos pontos arányokkal nem tudok szolgálni, csak úgy boszorkányos-érzésre készül a kutyulék.
Először is kerítek egy kutyaközönséges testápolót, rendszerint az eufemisztikus érett bőrre felirattal. Egy edénybe nagyjából 200ml-t kanalazok belőle. Aztán szaladok a gyógyszertárba, beszerzem az E-vitamin utánpótlást, s a krémbe 4-5 db kapszulát teszek (a kapszulát kiharapom, az esszenciát pedig belecsorgatom). Van ennek az E-vitaminnak egy Omega-3 zsírsavval  felturbózott változata is, sajnos erős döglött-hal szagot áraszt magából, de azért valamennyit elbír belőle a krém (meg az ember férje). Aztán következik 2-3 evőkanál olivaolaj (én a tusfürdőmbe is szoktam tenni, állítólag csodákra képes!), majd egy cseppnyi körömvirág balzsam (nálam ő az örök nyertes befutó, akár szépségről, akár nyavalyáról van szó). Ha éppen nem nyelte el a combom, jöhet egy kis anticellulitisz krém is. Nem mintha a nyakam narancsbőrös lenne, de a cuccnak bőrfeszesítő, és rugalmasság-növelő hatása miatt a kotyvalékomban a helye .Végül a szupertitkos összetevőt is elárulom nektek. Ez egy főleg  gyógynövényekből készült hüvelyszárazság elleni kúp, degeszre tömve hialuronsavval, ami köztudottan puszipajtása a szöveteknek a jó vízmegkötő-képessége miatt (dobtam egy hátast, amikor megtudtam, hogy ezt az anyagot többek között kakastaréjból vonják ki). Az ötlet amúgy nem az enyém, egy barátnőm súgott nekem. Három - négy kúpot megolvasztok és jól elkeverem a krémemben és íme, elkészült a csoda!
Ha nagyi cuccai közül elő tudsz túrni egy szép régi üvegedényt a tároláshoz, akkor a fürdőszobába zárkózva néhány percre  elfelejtheted  ki is vagy valójában, s  igazi királynőnek érezheted magad! Sok sikert!

8 megjegyzés:

Lotte írta... [Válasz erre...]

Nyakbajokra javaslok még egy kis tornát. Állj a tükör elé, és írjál le lassan nyolcasokat az álladdal előre, oda és vissza. Azt mondják, tokára is szuper. (Ja és le kellene szokni az ágyban, háton fekve olvasgatásról. De akkor már inkább kikutyulom a csodaszert.)

zsb creations írta... [Válasz erre...]

Kedves Fakirma, az anticellulitisz krémbe azért ne legyen koffein, azt annyira nem szereti az arcbőr. Ami oda jó az a centella asiatica nevű növény kivonata, ami a kötőszövetet feszesíti - állítólag :) Egyébként a legeslegolcsóbb ránctalanító krém az Aldiban kapható, talán 600 forint? A hüvelykúpban van ösztrogén? Mert ha igen, akkor az tényleg jó lesz :)

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Hol lehet ezt a centella asiatica növényt beszerezni, illetve miben található meg? Huh, látszik hogy amatőr vagyok (nem csak festészetben), nem tudtam, hogy a koffein az arcbőrre nem jó. Amúgy én nyakra kenem, meg dekoltázsra (elég zsíros krém, már csak azért se sokkolom vele szép orcáimat), oda se való? Köszi a ránctalanító tippet, a következő szépségszérumomba belevarázsolom!

zsb creations írta... [Válasz erre...]

A narancsbőr elleni krémekben sok vérkeringést serkentő összetevő van, ami kifejezetten hasznos a bőrnek, ez tény, de az arcbőr érzékenyebb, mint mondjuk a comb, hajlamosabb az "eresedésre" vagy hogy mondjam :) Tudod, azok a kis piros hajszálvékony erecskék, amik megjelennek úgy 30 fölött (a szerencséseknél nem :)), de van, akinél egészen a rozáceáig juthat a dolog. Szóval vigyázni kell a stimulánsokkal (meg a forró vízzel). Centella asiatica (más néven gotu kola) elég sok krémben megtalálható, de most konkrét márkát nem tudnék mondani, mert én kapszula formában fogyasztom, belsőleg. Az Aldis krém azért jó, mert retinoid vann benne retinol formában, ami meg ugye A Csodaszer :D http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1982854/Aldi-skin-cream-as-good-as-designer.html

ilka a nap írta... [Válasz erre...]

Én pedig a koffeint fogyasztom belsőleg, folyadék formájában, stimulánsként.

Egyébként most rádöbbentettetek totális tudatlanságomra ezen a téren, kösz az infókat.

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Oké, összegezve a lényeget,amihez ezentúl tartani fogom magam: koffein csak a szájba meg a fenékre!

Szofi írta... [Válasz erre...]

Hát ja, én is döbbenek, mennyi szaktudás parkol a népnél! Iszom a szavaitokat!
Egyébként 30 fölött nekem a legjobb kozmetikum az alvás, és a legnagyobb ellenség a kialvatlanság. Így aztán most plusz tízet lehet rólam leolvasni. Szóval nekem valami olyan elixírre lenne szükségem, aminek a segítségével alvó testemből kilépve a szellemem szellemi munkát végezhet, és e-mailezik.

Ms.diszlexia írta... [Válasz erre...]

Én már hétéves korom óta lopkodom anyám ránctalanítóit-mert HISZEM,HOGY JÓ!De harmincéves
családanyaként a legjobb az aranyárban mérhető
mély alvás-a tuti csodaszer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...