2011. november 29., kedd

Heti Muníció egy kis csirkepörkölttel

Szerző: Fakirma

A Hurrá Hétfő heti muníció  részét pedig én igyekszem orvosolni egy kis gasztróval - hálából azért, mert rendes olvasóként szép csendesen üldögéltek a gép előtt, s nem követelőztök holmi heti programok után. Mivel úgy sincs semmi értelmes rekreálódni-valótok a hétre, s bambán tébláboltok otthon, ajánlok nektek  egy remek receptet, amit én találtam ki (ha mégse, és ti rendszeresen ezzel tömitek szeretteiteket, akkor bocs a plágiumért!) Több szempontból is remek kaja:
1. Gyorsan elkészül (a mai szintidőm 27 perc)
2. Nálunk az egész család fújjolás nélkül megeszi (Embert kivéve, de a házassági szerződésünk egyik pontja szerint neki soha semmilyen körülmények között nem kell a főztömből ennie).

3. Napi családi zöldségbevitel kipipálva.
4. Nem kellenek az elkészítéséhez számok, mindenből annyit tehetsz bele, amennyi jól esik.
5. Garantált siker, őrült jóízű!
6. Elkészíteni pofonegyszerű: kockára vágott csirkemellfilét megpirítasz olajon, aztán a serpenyőbe beledobálsz felaprózott padlizsánt, cukkinit, paradicsomot, sóval, bazsalikommal, egy kis fehér borssal  ízesíted, s a végén nyakon öntöd egy pohár tejföllel. Nyilván a zöldségek fajtái tetszés szerint variálhatóak, én néha teszek bele paprikát is (attól kicsit lecsós lesz), és valószínűleg a fokhagyma még sokat dobna rajta, de azt nem találtam ma a konyhában (lehet, a játékoskosárban nagyobb sikerrel jártam volna).
Próbáljátok ki, tényleg finom!



12 megjegyzés:

ms.disz-a vagy az éhes rokon írta... [Válasz erre...]

Mikor csinálsz ilyet,mert akkor átugornánk egy kicsit?:)

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Ma csináltam, jöhettek!

Névtelen írta... [Válasz erre...]

A fokhagyma a krumplis kosárban lakik, a hagymával társbérletben

üdv

ember

ilka a nap írta... [Válasz erre...]

Irma,
nagy tisztelőd vagyok, de ez... hogy is mondjam, nem hasonlít a csirkepörköltre.

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Ilka,
ne tégy tönkre, holnap készülök megosztani Veled a zabkásám képét, hát az még szerintem is 18+ látvány!

FiloSzofi írta... [Válasz erre...]

Na igen, olyan nevet kellene neki adni, amire hasonlít:)

ilka a nap írta... [Válasz erre...]

Hát ez nagyon jó. Követelem a zabkását, de ne félj, azt tuti nem fogom lefikázni, az aztán menthetetlenül gusztustalan bármilyen kivitelben. Szerintem az egyik legmegosztóbb kaja. Én mondjuk szeretem, de csak ritkán merek vele előhozakodni családi körben, félek, hogy kiábrándulnak belőlem.

ilka a nap írta... [Válasz erre...]

Szofi,
mondjuk serpenyős csirkemellkocka magyaros mártásban Irma módra? Bocs, ma este csak ennyire futja.

Próbáltam civilizáltan megfogalmazni, hogy nem tetsz.

Szofi írta... [Válasz erre...]

Hát akkor adj neki valami csúnya nevet!

Közeli Rokon írta... [Válasz erre...]

Az jutott eszembe, amikor első házasságod előtt azon frusztráltad magad, hogy nem akarsz olyan háziasszony lenni, aki a szomszédasszonyokkal recepteket csereberél, meg a Nők Lapja receptes rovatát gyűjtögeti. Látom, sikeresen azonosultál végül a receptcsereberélős szereppel :-) :-) Mivel akkoriban nagy példaképem voltál, természetesen én is ódzkodtam a receptektől. Az a baj, hogy azóta én is anya lettem, de még mindig lábrázást kapok mindentől, ami a konyhával kapcsolatos. Szerencsére a másfél évesemnek már megfelel a Gastroyal, az öthónaposom meg még csak szopik. A hozzátáplálás első évét meg majd csak túlélem valahogy az odaégett párolt sárgarépák társaságában.

Közeli Rokon írta... [Válasz erre...]

Na jó, egy tutitippet azért én is beküldök:
Végy egy 4-rekeszes ételhordót, menj el a legközelebbi Főzelékfalóba, és vegyél 350 Ft/adagért 4-féle főzeléket dupla adagban. Otthon ezeket öntsd ki kis pohárkákba és fagyaszd le őket. Így egy hónapra meg van oldva a gyerek főzelékszükséglete.

girzs írta... [Válasz erre...]

Hihi, kommenteld ezt a szöveget a Bezzeganyára, öt perc alatt széttépnek! - Ha netán a virtuális homokozóban akarnál gladiátorkodni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...