2011. november 20., vasárnap

Ki vagy-vagy 9.

Szerző: Onleány


Hosszú vagy rövid szoknya?
Él bennem egy romantikus kép egy hófehér, azsúrozott, áttetsző hosszú szoknyában, virágos réten szökellő lányról. De: 1. még nem akadtam ilyen szoknyára 2. egyedül amúgy se bolyongok réteken 3. különben is, a gyerekek azonnal összekoszolnának. Ennyit a romantikáról. Egyebekben abszolút a minit szeretem. (Lotte)
Minél vénebb vagyok, annál rövidebb. A legutóbbi szülinapomra vettem magamnak egy olyan gombos farmerszoknyát, amiből majdnem kilóg a bugyogóm. Szerintem dögösen nézek ki benne (de lehet, hogy csak szánalmasan..)! (Fakirma)
Ezzel elérkeztünk "életem nagy problémájához", amin az sem segít, hogy sokkal nyomorultabb lábakat simán mutogatnak a lányok. Egyáltalán, az ember kénytelen lemondani egy bizony dögös eleganciáról (óh, Jeanne Moreau!), ha vastag a vádlija. Szóval hosszú. (Szofi)



Gumis vagy hagyományos lepedő?
Gumis, de csak fél-szívvel. Nincs meg a hagyományos fajta kellemes, hűsítő hatása, igaz, cserébe nem gyűrődik kényelmetlen kupaccá a hátunk alatt. Ugyanakkor mosásnál mindig belegubancolódik egy-két zokni és bugyi, ha figyelmetlenül teregetem, gombócként száradnak össze egy diszkrét lepedősarokban. (Lotte)
Kizárólag gumis, falra mászom a széttúrt ágyneműtől! (Fakirma)
Biztos vagyok benne, hogy nálunk a gumis is széttúródna. A gyerekágyhoz tartozott gumis, de szerintem picit gusztustalan. (Szofi)



Fénykép vagy videó?
Fénykép, lehetőleg papíron. Videó csak a gyerekekről, róluk viszont sok. (Lotte) 
Mindig elhatározom, hogy megörökítem a gyerekeimet mozgásban, de valamiért mégis csak a fénykép készül el. Kár. (Fakirma)
Fotó. Azzal nem lehet olyan jól égetni a YouTube-on, ha valamelyikünk híres ember lesz.
Na jó, a kiskorúakat néha mi is filmezzük. - Sokkal jobban fog fájni 20 év múlva az üres lakásban, audiovizuálisan visszaidézni, amikor még...(Szofi)


Csekk vagy utalás?
Modernizálódtunk, de átutalásnál a "Feladás sárga csekken"- opciót használjuk, így megmaradt a postai illúzió. (Lotte)
Legutóbbi férjválasztásom alapvető kritériuma az volt, hogy soha ne kelljen pénzügyekkel foglalkoznom, a részletek nem érdekeltek. Most, hogy kérdezitek, rájöttem, hogy fogalmam sincs, mi hogy fizetünk, este majd megkérdezem az Embert. (Fakirma)
Amit ki akarok fizetni, az átutalás, amit nem, az sárga csekk. (Szofi)


Nagyszülők vagy bébiszitter?
Kétszer kísérleteztünk gyerekfelügyelővel, mindketten pszichiátriai esetek voltak: velem akartak lelki életet élni, én meg alig győztem kikapdosni kezükből egyik vagy másik gyereket. A nagyszülők pótolhatatlanok! (Lotte)
Egyszer volt egy bébiszitterünk, a harmadik alkalom után mondott fel. A nagyszülők jobban bírják, mi már megedzettük őket. (Fakirma)
Alkalmi megoldásokban utazunk, igazi, fizetős szityónk még sosem volt. Alapelvem az lenne, hogy napközben megoldjuk családban, esti lelépésekre, meg egy éppen nem bulizó fiatal rokon, vagy barát a legalkalmasabb.Viszont annyira jófejek a gyerekeink, hogy minden eddigi vigyázót azonnal családalapításra inspiráltak. Már csak egy párocska van talpon a vidéken, reméljük ők sem sokáig. - Hogy velünk mi lesz, nem tudom. (Szofi)

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...