2011. november 26., szombat

Újrahasznos koszorú - Pulcsis


 Szerző: FiloSzofi

Mi is készültünk itthon Colette játékára, leadások ide vagy oda, az nem lehet, hogy csak mi maradjunk ki. Mióta beköszöntött a hideg, én legszívesebben egy nagy kötött norvégmintás kesztyű lennék, ezt az életérzést nem tudtam levetkőzni a koszorúk anyagválasztásában sem. Körülnéztem, mi van itthon, és valahogy mindig a puha, kötött holmikon akadt meg a szemem:

Koszorú I. - Pulcsis
A kötött pulcsi egy régi barátom anyukájának a keze munkája, még az egyetem alatt került hozzám. Sajnos elöl elszakadt, és nagy is egy kicsit, így viszont lehet nyúzni. A két gyereksálat a nagymamám kötötte a kétéves Búnak. A bujtató pont jól jött titkos hurkoláshoz.

 

Annyit csaltam, hogy gyertyák alá szánt fehér kistányért  kivettem, mert mesterséges fényben fényképezhetetlen volt. 

Masnis:


Pompomos:

1 megjegyzés:

Ms.disz írta... [Válasz erre...]

Tök jóóóóó!:))
lájkolom:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...