2011. november 8., kedd

Ki vagy-vagy? 9.

Szerző: Onleány

Természetes fogamzásgátlás vagy tabletta?
Aj, ne is mondjátok, a fürdőszobapolcon hever egy doboz tabletta, de nincs lelkem elkezdeni, szóval marad a jó öreg vatikáni rulett, azt már ismerjük, szeretjük, s már két gyerekem is született ezzel a szupermódszerrel. (Fakirma)
Tisztában vagyok a tabletta óriási jelentőségével, már ami másokat érint, bennem viszont van egy zsigeri elutasítás, hogy a szervezetem HTML kódjába belenyúljak, és átmenetileg meddővé tegyem magam. Szerencsére, mi még szeretnénk gyereket, aztán meg...szerintem minden marad a régiben. (Szofi)
Testem-lelkem irtózik a tablettától, így rulettezem, de egész biztosra lehet menni ezzel a módszerrel. Ha pedig mégsem jönne be: van még egy hely az asztal mellett. (Lotte)

Porzsákos vagy porzsák nélküli porszívó?
Basszus, én nem tudtam, hogy van porzsák nélküli is! Szólhattatok volna előbb, gyűlölöm a porzsákot (meg a porszívózást)! (Fakirma)
Ha valaki más szedné fel helyettem a sok bizbaszt a padlóról, hogy egyáltalán lehessen porszívózni, én akár mindkettővel egyszerre szántom végig a lakást. Tényleg, a porzsák nélküliből egyszerűbb kibányászni a felszívott kincseket? Ha igen, akkor olyat kérek! (Szofi)
Furcsa perverzió, de engem megnyugtat a porszívózás, ráadásul rajtam kívül mindenki porallergiás a családban így nővéri funkciómban is szívok. Porzsák nélkülivel is próbáltam, mert annál idegesítőbb dolgot, mint idióta kódokat silabizálni egy műszaki áruházban, nem sokat tudok elképzelni. Most egy szuperszónikus, antiallergén kütyünk van, ami mégis porzsákos, viszont a városban csak egy (jó távoli) helyen lehet hozzá zsákot venni. Ennyit a praktikumról. (Lotte)

Sapka vagy hajkorona?
Sapka csak a leghidegebb hidegben, a legsötétebb sötétben, és a legmagányosabb magányban. (Fakirma)
Tavaly januárban kezdtem el fázni. Nem is tudom, mi lett volna, ha nem jön a nyár. Szerváltam egy óriási, vastag, kötött sapkát, ami az első darab, ami jól áll. (Szofi)
Én is cidrizősebb lettem, de nincs jó sapim. Ezt kérek szülinapomra! (Lotte) 
Pálinka vagy Unicum?
A szép hosszú lerészegedés és állapot-stabilizálás híveként messze elkerülöm a rövidet. Ha véletlenségből csak ez a kettő van a bárpultban, az Unicum azért nagy duzzogva legurul, annyira még soha nem voltam megszorulva, hogy pálinkát igyak. (Fakirma)
Unicum, bár már párszor megjártam vele. (Lotte) 
Kóstoláskor az Unicum épp azt a benyomást nyújtotta, mint önfegyelmet nem ismerő barátok által kihányva, így engem nem győzött meg. A pálinka egyenes beszéd, és van, amikor annak van ideje. "Gyorsítónak" én sem élek vele. (Szofi)

Kereskedelmi tévé vagy királyi?
Gyűlölöm a tévét, nem elvből, hanem zsigerből. Senki nem nézheti a jelenlétemben, mert síkideg leszek a hangjától. Kizárólag gyerekmegőrzésre használom, amikor nem vagyok a szobában (gyerekpszichológusok kussoljatok!) (Fakirma)
Nem nézünk tévét, de ha már választani kell, monarchista vagyok, pláne, hogy Fábri is elhagyja a kereskedelmit. (Lotte)
Gyűlölöm a tévét, elvből is, zsigerből is. Nekem ne beszéljék tele az életteremet, a fejemet, a levegőmet! És bár mérhetetlen időt csorgatok el a netkábelen, az legalább csöndben van. Ha mégis tévéznék, akkor azokat a műsorokat keresném, ahol a falleológia tanszék kutatója beszélget az alföldi fenomenológiai töredékek gyűjtőjével. Lehet, hogy perverz vagyok, de tényleg ezeket szeretem. (Szofi)

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...