2012. június 4., hétfő

Lelki Zöldségek: Fiús nap

Szerző: Fakirma

Ronda, de szórakoztató hely
Lakásunk romjain végigtekintve egyszer csak azt éreztem, itt az ideje a paradigmaváltásnak. A múlt hétvégén neki is láttam: suvickoltam a lakást, cseszegettem a gyerekeket, és  álmodoztam ezerrel, hogy ezentúl rohadt gyümölcsök és ágy alatt felejtett pelenkák szaga helyett szolid mosószer-illat fogja belengeni otthonunkat. A csoda három napig tartott, aztán végignéztem magamon (neurotikus vénasszony), a gyerekeken (beijedt árvák) és a lakáson (szokásos disznóól), és úgy döntöttem, hagyom a fenébe ezt a marhaságot, inkább törődöm egy kicsit a gyerekeimmel. No nem az összessel, három nap takarítás után négy gyerek túlzásnak tűnt. Szemügyre vettem a bandát és úgy láttam, hogy a kislányok viszonylag jól vannak, de a két fiú elég zorkó,  rájuk férne egy kis anyai szeretet.   Így történt, hogy a lányok mentek Csokimamához, a fiúk pedig iskola helyett velem az Aquaworldbe. A nap mulatságosra sikerült, és tanulság is akadt bőven:


Így például kiderült, hogy továbbra is utálom a vizet, viszont a fiaim vízimádata semmit sem változott az elmúlt 12 év alatt: ugyanolyan ordenáré módon pancsikolnak, mint azt a babaúszáson tették.

A hónalj puli kiment a divatból, férfiaknál is. Szolid mellszőrzethez pucér hónalj illik, legalábbis 50 év alatt. Újabb érv az érett korosztály mellett!

Sajnos idén sem jöttek rá a nők, hogy a bikininél kevésbé ciki az egyrészes fürdőruha, továbbra is szemérmetlenül mutogatják ifjonti és egyáltalán nem ifjonti bájaikat. (Egyszer dacolva a tömeglélektannal, felhúztam az úszódresszemet, majd gyorsan visszavedlettem a kétrészesembe, amikor egy idegen nő hangosan sajnálkozni kezdett, hogy milyen csúnya műtéti hegek lehetnek rajtam, ha egy ilyen szörnyűséggel takargatom magamat.)

Nagy marhaság ez a kisgyerek fiatalít duma, szerintem csak későn szülő anyák találták ki vigaszképpen.  Kamaszfiús anyukának lenni nagyon szexi.

A szexi kamaszfiús anyuka nem csak úgy teheti magát közröhej tárgyává, hogy lecsúszik a csúszdán, hanem úgy is, ha a csúszda tetején hisztérikusan toporog, majd megfordul és leüget a lépcsőn.

 Két lakli gyerek sokkal szórakoztatóbb társ, mint két kis pisis anyanyúzó. A kamaszok nagyon viccesek, a közös program már nem csak számukra kikapcsolódás, hanem az anyjuknak is buli.

Ha a kamaszfiús anyukának történetesen van két pisis anyanyúzója lepasszolva a nagyihoz, a lelkiismeret furdalás a legvidámabb pillanatokat is megpróbálja tönkretenni (kevés sikerrel).

Eddig úgy tudtam, hogy egész évben semmi nem történt az iskolában,  most kiderült, hogy ja, mégis. Ömlött a srácokból a szó, olyan volt, mintha  nem is az én fiaim lennének megint az ő vidám, gondtalan anyukájuk lennék.

Évek óta nem voltam a fiaimmal hármasban. Feláldoztam őket a nagycsaládos idill oltárán. Hűtlen voltam a mi kis hármasunkhoz, felnőttként tekintettem rájuk, akiknek meg kell érteni a kicsi testvéreket, az anyjuk ambícióit, a család szűkös anyagi helyzetét, a sarkunkban loholó szürke urakat. Kikérdeztem a leckét, neveltem őket, kaptak gyümölcsöt és főzeléket, hurcoltam őket edzésre, angolra, különórákra, kaptak zsebpénzt és sonkás-sajtos szendvicset uzsonnára. De nem néztem a szemükbe, nem hallgattam meg őket úgy istenigazából, és nem örültem eléggé annak, hogy ők vannak és én is vagyok, és hogy pont minket adott egymásnak a sors. Nem mondtam el, nem mutattam meg, talán észre se vettem, hogy miattuk vagyok boldog, és miattuk merek belevágni ebbe a (fene)nagycsaládos létbe. Megnőttek, és már nem lesznek sokáig vendégek a házamnál (legalábbis remélem), mi tagadás, mostanában csapnivaló házigazda voltam. Már most külön utakon járnak, titkaik vannak és nem én vagyok számukra a világ közepe. Lassan nekem van nagyobb szükségem rájuk, és ők sóhajtanak, hogy rendben, csináljunk valamit, csak hogy örüljél mama.

Nyakunkon a nyár, most az egyszer izgalommal várom: a lakást nem takarítom ki, de velük sok időt fogok tölteni. A lányok majd időnként elmennek Burkusországba nyaralni (Csokimama szíve aranyból van, de rendből, fegyelemből és hűvös klímából nála nincs hiány), én pedig élvezem a fiaimat. Ha már ennyit szívtam velük, most jár nekem egy kis felüdülés. Mert megérdemlem. És tulajdonképpen ők is.





6 megjegyzés:

anyus írta... [Válasz erre...]

Nem is ronda.
És a Fekete lyuk a legjobb. Csúsztam már le ott a Nagyfiúval, sokkal jobb volt mint egyedül mert magamban nem elég a testsúlyom h rendesen felgyorsuljak :)

Névtelen írta... [Válasz erre...]

Szerintem férfi csupasz hónaljjal csiga, engem mindig ledöbbent a látvány. Ez pont olyan, mint a kopasz férfi, nagy szakáll párosítás.
Nem értem, miért számít az egyrészes fürdőruha vénasszonyosnak. Szerintem a nők döntő többségének rémesen rossz a kétrészes, egyébként én is ebbe a csoportba tartozom guszta striáimmal. De azért én is konformista vagyok. Én már kitaláltam, hogy olyan kétrészest szerzek be, aminek a felső része olyan, mint egy vékony pántos póló, biztos tudjátok. Még keresem.
Réka

Fakirma írta... [Válasz erre...]

A fekete lyuk be volt zárva, én csak a szivárványcsúszdán csúsztam le a nagyok közül, úgy tűnik, az én testsúlyom elég volt a száguldáshoz.
A hagymacsúszda viszont tényleg tetszett.Meg a nyugágy, amiben kedvemre heverésztem.

Szerintem is gusztustalan a szőrtelen pasi, kétségbe vagyok esve,hogy a jelek szerint a fiaimra is ez a sors vár, ha nem akarnak kilógni a sorból.
Nekem volt ilyen pántos fürdőruhám, nagyon szerettem, ráadásul franciabugyi szabású volt az alsója, valóban jó választás volt, mostanában sajnos nem látok ilyeneket. A bikini őrület számomra teljes rejtély.

anyus írta... [Válasz erre...]

A dekatlonban vannak olyan fürdőruhák. (Hátha így írva nem reklám :)

Fakirma írta... [Válasz erre...]

köszi, megnézem!

Szofi írta... [Válasz erre...]

A bonprix webáruházban van egy csomó, tankininek hívják egyébként azt a fazont, elég jó áron, de fogalmam sincs milyen minőség. Valaki ismeri?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...