2012. június 5., kedd

Várandósok(k)

Szerző: Lotte

Hétvégén ellógtunk kettesben, Ő és én egy délutáni mozira. Pláza, pattogatott kukorica, kóla és egy sebtiben kiválasztott amerikai film. Egy téma, amiből egy alsó kategóriás európai rendező (ha nem akar kényszeresen belegyömöszölni néhány LMBT-jelenetet) fél kézzel bájos-könnyes-szerethető vígjátékot készíthetne. Gyerekvárás-szülés-jófej apák-hisztis anyák: ideális körvonalak egy kellemes mozihoz. 
De amerikai tömegfilmnél - úgy látszik - ez nem megy. Idióta, erőltetett poénok, feleslegesen nagyra duzzasztott, üres jelentek. Mintha minden szereplő zombi lenne. Az ember azzal az érzéssel távozik, hogy minden amerikai üresfejű óriásbébi. Ki voltunk éhezve egy könnyed mozizásra, de nem bírtuk kivárni a film végét, így a szülés-jelentek kimaradtak, de a fennmaradó 70 perc is elég volt ahhoz, hogy újabb lesújtó véleménnyel gazdagodjunk az amerikai filmgyártásról. 
Várandósok miatt nem volt érdemes moziba menni, nem maradt más utána csak a bosszúság. Ja, és ez itt véletlenül sem a reklám helye!
De filmrendezők, producerek figyelem! Egy (társadalmilag is hasznos) téma várja ötletes megvalósítását: babavárás parákkal, poénokkal!



9 megjegyzés:

anyus írta... [Válasz erre...]

Az ilyen filmeket sztem azoknak csinálják akik még nem láttak közelről gyereket (meg várandós nőt sem). Nekem is csak a szülésig volt vicces a Nicsak ki beszél.

Szofi írta... [Válasz erre...]

Most én vagyok az értetlen, de mi az az LMBT-jelenet?

Másfelől meg azon mindig kiakadok, hogy a szórakoztatót az üres baromság szinonimájaként szokás használni.

lotte írta... [Válasz erre...]

Az LMBT betűszó, a nemzetközi szóhasználatban elterjedt LGBT (GLBT) magyar fordítása. A rövidítés feloldása: Leszbikusok, Melegek, Biszexuálisok és Transzneműek. Ennyi járt a cérnázásért!

bodroska írta... [Válasz erre...]

Most lehet, hogy nem leszek annyira pozitív, de várandósan, két hangulatingadozás között nekem teljesen nézhető volt, pont azt az agyradírt kaptam, amire számítottam...Most akkor én is üresfejű óriásbébi vagyok?
Azt viszont tényleg nem értem, hogy a mellettünk ülő két huszonéves fiatal srác miért ezt a filmet választotta?!?!

Szofi írta... [Válasz erre...]

Biztos készülnek a gyerekvállalásra.

Bodroska, egy terhesnapló? Nincs kedved?

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Bodroska, ne aggódj, a terhes nők nem számítanak ízlés kérdésben, én például mindig szörnyű ruhákat és bútorokat vásároltam,és rettenetes könyveket faltam, a szülés után meg jött a döbbent józanodás. Vicces lenne ez a terhesnapló, lehetne cikizni, hogy no már megint itt a mi kis agyradírozott óriásbébink. :))

lotte írta... [Válasz erre...]

Nekem szörnyű volt és legjobban az fájt, hogy milyen király filmet lehetett volna ebből csinálni, ha nem ilyen puncsos, szirupos, visongós az egész. De lehet, hogy én jártam rég moziban, és még azon sem csodálkozom, ha ez a kínálatból a nem olyan rossz, "agyardírozós" film.

bodroska írta... [Válasz erre...]

Terhesnaplót? Szívesen, minden nap elkacérkodom a gondolattal, minden nap feljegyzek néhány címszót egy díszes füzetbe, de azt hiszem egyelőre itt megfeneklettem...

@Fakirma: Eddig még csak nagyon tuti dolgokat vettem(legalább is most úgy ítélem meg), vagy még a régi ruháimat hordom! De köszi, azt hiszem jobban oda fogok figyelni :)

@Lotte: Tényleg rég lehettél moziban, mert ez nem is volt annyira szar, mint amennyire lehetett volna! Különösen ajánlom a Diktátor szülős jelenetét, ill. nagyon megragadt a következő mondat:" Fiad lesz vagy abortuszod?"
(szerencsére nekem az előbbi)

lotte írta... [Válasz erre...]

Gratulálok, Bodroska!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...