2012. június 11., hétfő

Baráti ki vagy-vagy


Szerző: Onleány 


Partiarc  vagy csendes-ülős?
Partiarc kizárva, de nem is csendben ülős fajta. Ha formában vagyok és kedvemre való a társaság, szívesen felpörgök, ha nincs kedvem, szívesen vonulok vissza szemlélődni. (Lotte) 
Voltam én már minden...Ha nincs esélyem kedvemre való szerepre, akkor begubózom. (Szofi)
Szeretek a középpontban lenni, ha átmegyek csendes-ülősbe akkor már túl sokat ittam, de általában figyelek, hogy ez ne történjen meg velem. (Fakirma)

Minőség vagy mennyiség?
Egyik sem, akit igazán megszeretek, marad a szívemben, ha hülyeségeket csinál, akkor is. A barátság komoly dolog. Hogy is énekelte öreg Cseh Tamás? "A barátság, kedveseim, visszafojtott sírás..." - Meg persze áradó jókedv és nevetés is! (Lotte) 
Szeretem, ha sokan vagyunk, ha jobbra is, balra is kedves emberem van. De azt az érzést, hogy nem vagyok egyedül, azt az egy-két igaz barát adja. (Szofi) 
Nem vagyok egy igényes típus, talán a barátság az egyetlen kivétel. És remélem, hogy van belőle jó sok. (Fakirma)

Hűséges vagy új idők-új barátságok?
Hűséges. Akkor is, ha látszólag nincs élő kapcsolat, új élmény. Vannak szívbéli szigetek, amik érinthetetlenek, nem fog rajtuk az idő. (Lotte)
Hűséges. Már értékelem a felnőttkori nem szőröstől-bőröstől barátságokat is, amikor illik megtartani bizonyos távolságot, de ott sem kenyerem az árulás. (Szofi)
Hűtlen. Ezúttal is bocsánat minden elhanyagolt régi baráttól. (Fakirma)

Te hallgatsz vagy téged hallgatnak?
Inkább befogadó, de közben nem dugózom le magam. (Lotte)
Ez olyan titkos kémia, mint a szerelem. Van, akivel nem bírom megállni, és állandóan beszélek. Begerjedek, és a téma mélyére hatolva ki akarom ásni neki a dolog lényegét mint bajnoki trófeát, akkor is, ha magam is kicsit kínosnak érzem.
Bizonyára hihetetlen azoknak, akik így ismernek, de van egy csupa fül, mosolygó Buddha énem is. (Szofi)
Szeretek beszélni, de ha muszáj, akkor meghallgatok másokat is. (Fakirma)

Te hívsz vagy téged hívnak?
Hol így, hol úgy, kapcsolata, embere válogatja. Ennek a kérdésnek régebben talán még volt jelentősége, "presztízse", ma már nem csinálok belőle ügyet. Túl rövid az élet. (Lotte)
Ez már igazán nem számít. Ha már kezdeményezés: ha valaki szimpatikus, szerintem én vagyok az, aki jelzi, hogy lépjünk tovább, igyunk egy kávét, egy sört...(Szofi)
Inkább hívnak. Ezúttal is bocsánat...De ígérem, megjavulok. (Fakirma)

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...