2012. január 22., vasárnap

Ki vagy-vagy? 11.

Szerző: Onleány

Szépirodalom vagy ponyva?
Régen el se tudtam képzelni, ki az a csökevényes aggyal rendelkező, igénytelen állat, aki ponyvát olvas. Most már tudom a választ: én vagyok az. (Fakirma)
Ponyva csak végső esetben, ilyenkor jólesik, de utána üresség marad. (Lotte)
Életem első ponyvája olyan nagy hatással volt rám (Robin Cook: Kóma), hogy évekig sebész, vagy kórboncnok akartam lenni. Egy disznóölést végigkommentáltam az egyes szervek működésének leírásával. Azóta nemigen olvastam ilyesmit, hacsak Agatha Christie-t nem számoljuk ponyvának. De egyelőre se gyilkos, se nyomozó nem szeretnék lenni. Egy angol vidéki birtok tulajdonosa már inkább. (Szofi)

Csomagolt tízórai vagy zsebpénz a büféhez?
Jó háziasszony.hu
Takarékossági és táplálkozás-tudományi okokból csomagolom az uzsonnát. Aztán reggel, amikor meglátom a fiúk iskolába-menős, szomorú arcát, akkor kapnak még egy kis uzsonnapénzt is. (Fakirma)
Múltkor meglepve pakoltam ki délután Busafej táskájából a meg nem evett tízóraiját. Kiderült, hogy magával vitte a zsebpénzét és elköltötte a büfében Dörmi szeletre meg mogyoróra. Egy gyerek szemében a büfé kínálata és a vásárlás mindig izgalmasabb. A tízórait csak utólag, visszatekintve értékelik. Egyébként csomagolok minden nap. (Lotte)
Mekkora szidást kaptam annak idején, mikor rajtakaptak, hogy a megállóban vasalt szendvicset veszünk reggel az osztálytársammal! Hetek óta ácsingóztam utána, pénzem ritkán volt.
Én, természetesen, ha eljön az ideje, szuperegészséges és egyben finom, változatos uzsonnát fogok csomagolni a gyerekeknek. (Szofi)


Reggelivel vagy anélkül?
Nekem minden nap fogyókúrával kezdődik, így hát reggelire csak gyümölcsöt eszem. (Fakirma)
Egy bögre tejeskávé, aztán úgy másfél óra múlva harapok valamit. Pedig nincs is jobb egy reggelinél, aminek megadja az ember a módját! (Lotte)
Tízórai. Ha reggel eszem, akkor egész nap enni fogok. (Szofi)

Buborékos vagy mentes víz?
Buborékos csak borral, egyébként mentes. (Fakirma)
Mindenivó vagyok. (Lotte)



Leszoktam. Csapvíz. (Szofi)

Otthoni hajvágás vagy fodrász?
Néhány katasztrófával végződő itthoni próbálkozás után nálunk mindenki fodrászhoz jár. (Fakirma)
Én nyesek nindenkit, hol több, hol kevesebb sikerrel. Havonta, vasárnap esténként, a nagygenerál (körömvágás, hajmosás, fültiszítás) keretében készülnek a frizurák. Holnap esedékes a következő. (Lotte)
Eleve idegenkedem ettől a művelettől, ezért inkább fodrász. A gyerekhajakat meg megkönnyezem, ezért is inkább csinálja más. (Szofi)

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...