2012. január 15., vasárnap

Ki vagy-vagy? 10.


Szerző: Onleány

Karácsonyfabontás Vízkeresztkor vagy odázás?
A gyors szakítás híve vagyok. Drasztikus tempóban, rendszerint vízkereszt előtt kegyetlenül kidobom a fát az ablakon.(Fakirma)
Vízkeresztkor kivégzés, minden tüntetés dacára. (Lotte)
Odázás. De egy picit hamarabb szedem le, mint hogy teljesen elveszítse a varázsát. Amúgy a gyors karácsonyfaleszedő típus egybeesik a kegyetlen selejtező karakterrel, nem?(Szofi)

Francia bugyi vagy tanga?
A francia kiemeli a szép hosszú combokat, a tanga csak makulátlan popsihoz illik. Sajnos az utóbbit  nem engedhetem meg magamnak, de azért még egy francia bugyiban büszkén feszítek.(Fakirma)
Francia! Szebb is, kényelmesebb is. (Lotte)
Te jó ég, Irma, most akkor ne húzzak bugyit! Nagyon szeretem a francia bugyit, az esendőség bájára játszom a masszív lábacskáimmal. És legyen jó puha a szegélye, akkor szép ívet rajzol a csípőn, nem?(Szofi)


Sportkocsi vagy mikrobusz?
Technikai okokból most a mikrobuszt választanám, de ha a gyerekek kirepültek, megint egy régi sportkocsival fogunk nyomulni Emberrel.(Fakirma)
Jaj, nem tudom, sose érdekelt. Talán sportkocsi, dögösebb és könnyebb vele parkolni. (Lotte)
Nem érint a kocsi téma, még jogsim sincs. De legyen mikrobusz, mert az azt jelenti, hogy csapat is van. (Szofi)

Pedikür vagy manikür?
Nagyon irigylem a szép körmű nőket, nekem mindig tövig vágva az összes, ehhez nem kell szakember. A pedikűrös kicsit bizarr reláció, furcsa, hogy egy tök idegen kaparászik az intim szférádban, viszont nagyon praktikus. Ha magam esek neki a lábamnak, mindig vér folyik és napokig nem tudok a talpamra állni.(Fakirma)
Valamelyik nap elindultam kozmetikushoz és a manikürösnél kötöttem ki, ahol először és utoljára az esküvőm előtt jártam. Sose volt színes körmöm, most se akartam, de egy üzletnyi nő szállt rám, egy emberként sötét bordót követelve. Tehetetlen vagyok a szépségipar nőivel szemben, megtörtem. Most olyan, mintha műkezem lenne, idegen, s alig várom, hogy lekopjon. (Lotte)
Én azt nem értem, hogy választja valaki önként ezt a szakmát. Inkább lovakat patkolnék. Amúgy, tudjátok, nem szeretem, ha piszkálnak.(Szofi)

Sós vagy édes?
Édes, minden mennyiségben. A sós csak azért kell, hogy ismét rádöbbenjek, milyen jó az édes! (Fakirma)
Mindkettő, szép ritmusosan. (Lotte)
Édeset éhgyomorra, aztán sós. (Szofi)

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...