Szerző: Lotte
A minap munkából hazafelé araszolva a délutáni csúcsban nem bírtuk tovább korgó gyomorral, megálltunk egy McDrive-nál. A rendelést rögzítő fiúcska kezünk be nyomta az alábbi szórólapot:
Alapesetben gyűrtem volna össze, s vittem volna haza a kályhánkba a tűzre, hogy valami haszna legyen, de a lapon szereplő nagybetűs "családi ajánlat" felirat miatt mégiscsak tüzetesebben megnéztem a papírkát.
Bevallom, kicsit mellbe vágott, hogy a McDonald's marketingesei - megelőzve a demográfiailag prognosztizált átlagos egygyermekes családmodell kialakulását - már ma az átlag magyar családot "papa-mama-plusz egy gyerek" felállásban hirdetik. Papának egy nagy burger, mamának egy kicsi, szemük fényének pedig egy harmadik, némi műanyag játékkal megbolondítva. Akinek több porontya van, egyéni szoc. probléma.
A múzeumi-, strand- és egyéb családi belépőjegyeknél is egyre fogy a gyerekszám: míg régen a háromgyerekes verzió volt a főszabály, ma a szülő+2 gyerek az átlag, a többiekért felárat kell fizetni, "csomagban" ilyen formáció (hogy a három feletti gyerekszámról már ne is beszéljünk!) nem kapható.
Ilyen alkatra nem szabnak ruhát. Rendellenes jelenséggé váltunk.
A minap munkából hazafelé araszolva a délutáni csúcsban nem bírtuk tovább korgó gyomorral, megálltunk egy McDrive-nál. A rendelést rögzítő fiúcska kezünk be nyomta az alábbi szórólapot:
Ez itt nem a reklám helye! |
Bevallom, kicsit mellbe vágott, hogy a McDonald's marketingesei - megelőzve a demográfiailag prognosztizált átlagos egygyermekes családmodell kialakulását - már ma az átlag magyar családot "papa-mama-plusz egy gyerek" felállásban hirdetik. Papának egy nagy burger, mamának egy kicsi, szemük fényének pedig egy harmadik, némi műanyag játékkal megbolondítva. Akinek több porontya van, egyéni szoc. probléma.
A múzeumi-, strand- és egyéb családi belépőjegyeknél is egyre fogy a gyerekszám: míg régen a háromgyerekes verzió volt a főszabály, ma a szülő+2 gyerek az átlag, a többiekért felárat kell fizetni, "csomagban" ilyen formáció (hogy a három feletti gyerekszámról már ne is beszéljünk!) nem kapható.
Ilyen alkatra nem szabnak ruhát. Rendellenes jelenséggé váltunk.
3 megjegyzés:
Rosszul gondolod.
Apuka megeszi a nagy burgert, a két krumplit és az egyik üdítőt, a három gyerek elnyammogja a hepimíles krumplit és kieszi a húspogácsát a hepimíles burgerből és Anyuka burgeréből, valamint megisszák a maradék kólát, Anyukáé pedig a két üres zsemle. De csak miután átszaladt a közeli játékboltba valami két kis vacakot venni h ne őrjöngjön az a két gyerek akinek nem jutott hepimíl meglepi.
Igazad lehet, de tuti, hogy a kocsitakarítás is anyukára marad:)
Tegnap egy Burger King kirakata előtt elhaladva láttam, ott is három főre kalibrálják a családi menüt. Szomorú tendencia!
Megjegyzés küldése