2013. március 24., vasárnap

Átmeneti ki vagy-vagy?

Szerző: Onleány

Hideg+meleg=langyos?
Átmeneti kabáttal vagy vastag pulcsival?
Hű, az átmeneti kabát!Szerintem a leginkább jellemző ruhadarab. Az ember véletlenül nem hordhat egész másfélét, mint ami ő. Nem lehet valaki például farmerdzsekis, anélkül, hogy farmerdzsekis lenne. Nekem sokáig nem volt semmilyen, nem bírom a galléros ruhadarabokat, rajtam nagyon nyanyás. Aztán lett egy fekete,bársony zekém, az lényegében a bőrömmé vált, télen sem hordtam mást. Rengeteg kocsmaasztalt megjárt velem. Mikor komoly ember lettem, elvittem tisztítóba, és azzal meg is halt. Napvilágra került kopott feslettsége, megbontották a személyiségét. Aztán egy puha kord kabátkám lett, nem túl egyedi darab, most pedig egy olajzöld kabátpulcsi, na az igen, az megint én vagyok! (Szofi)
Évek teltek el, míg lett átmeneti kabátom. Hosszú ideig vastag pulcsik és ilyen-olyan zekék töltötték be hiányát, mígnem a ballonkabát mellett kötöttem ki. Térdközépig érő, karcsúsított, övvel a derekán. Szeretem. (Lotte)
Még soha életemben nem volt olyan téli kabátom, amiben embernek éreztem volna magamat, viszont átmenetiből akad több dögös darabom is, ilyenkor élvezem, hogy nem fázom bennük. (Fakirma)



 Esernyővel a táskában vagy vállalva az elázás kockázatát?
Utáltam, és különben sem volt. Mostanában már nem bánom. Szereztem is egy pöttyöset, ami egész jól bírta. Egy kiálló tüskével még hordtam, kettővel már nem.  Az viszont még sosem sikerült, hogy ernyővel induljak, ha várhatóan esni fog, csak ha kinézek az ablakon, és éppen esik. (Szofi) 
Sosincs nálam, csak ha anyósom a kezembe nyomja, mikor nálunk van. (Lotte)
Az esernyő nagy macera, tipikusan az a darab, amit nem talál reggel az ember, vagy ha mégis, akkor elveszíti a buszon. Szóval nem tartok otthon, így legalább  bosszúság nélkül ázom el. (Fakirma)

Kiülős helyen, dideregve kávézva vagy védett melegben szürcsölve?
Ha már illatos a levegő, akkor kint. Ha nem illatos, és még sok más esetben bent.  (Szofi)
Éljenek a kiülős helyek! (Lotte)
Nagyon melegben, nem ismerek olyan rózsaszínű hangulatot, aminek a kedvéért bevállalnék egy kis vacogást. (Fakirma)

Vitaminszedéssel vagy bízva a szervezet erejében?
Ha van is vitaminunk, mindig elfelejtem, úgyhogy nagyon bízom a szervezetem erejében. (Szofi)
A gyerekeknek rendszeresen adom a C vitamint, Tüskebökinek (a mi kis sovánkánknak) Béres cseppel kombinálva. A munkahelyemen van egy doboz vitaminos pezsgőtabletta, azt iszogatom néha. Egyébként egy-egy MagneB6-ot bekapok néha. (Lotte)
Nem vagyok vitamin párti. Én zabálok tőle mint egy malac, a gyerekek pedig túl sokan vannak ahhoz, hogy a drága kis bogyeszkákkal csillapítsam helytelen táplálkozásuk miatti lelkiismeret-furdalásomat.(Fakirma)

Frizuraváltással vagy maradva a szokásos hajkoronánál?
Mindig tervezem, hogy egyszer  valami újdonság kerül a fejemre, ha nem is frizura, hát bármi,de valahogy a hajam mindent kivet magából. (Szofi) 
Most voltam "frizuraváltáson". Felszerelkeztem néhány fotóval, amin szimpatikus hajak voltak, mutogattam a fodrásznak, hogy ezek közül szeretném valamelyiket. Ugyanaz történt, mint mindig: lebeszélt. Én pedig képtelen voltam ellenkezni. Maradtam hosszú hajú, kicsit megtépkedve. Ennyit a nagy tavaszi megújulásról... (Lotte) 
Hosszú hajat szeretnék, sajnos még tavasszal sem áll jól nekem. (Fakirma)

Fogyókúrával vagy megnőtt étvággyal?
Elhatároztam, hogy most nem hízok meg a szoptatás alatt, de ez nem biztos, hogy sikerülni fog. (Szofi)
Futással, tornával. Húsvétig még édesség nélkül. (Lotte)
Évszaktól függetlenül folyamatosan fogyókúrázom. Vagy zabálok. Vagy fogyókúrázom és zabálok egyszerre. (Fakirma)

Friss színekkel vagy a megszokottakkal?
Azt  nem tudom, hogy honnan és miből, de szívesen frissülnék (Szofi)
Szeretnék valami jó fűzöld ruhát. Keresem. (Lotte)
Tegnap vettem magamnak két színes nyári ruhát, majd divatbemutatót tartottam Embernek. Azt mondta, nagyon szép vagyok, de láttam a szemében a kétségbeesést, pénzfecsérlés ez az asszony, már megint úgy néz ki, mint egy papagáj. (Fakirma)


0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...