2013. március 10., vasárnap

Lábas ki vagy-vagy

Szerző: Fakirma

kromoszómák
Lúdtalp vagy íves boltozat?
Szép íves. De vonzódom a laposakhoz, ezt észrevettem. (Szofi)
Szerencsére íves, de egyszer valaki azt mondta, hogy kazettatok alakú a  lábfejem. Azóta is nézegetem. (Lotte)
Hálás köszönet annak a gyermekkori szerelmemnek, aki a mai napig örömmel zeng ódákat csodálatos lábfejemről. Ő az egyetlen, aki szerint gyönyörű, de gondolom, ebben az esetben jogos az általánosítás. (Fakirma)

Szexepil vagy takargatnivaló?
Mindig vágytam rá, hogy kedves esetlenségét valaki szexepilnek lássa. Ki tudja, talán volt is ilyen. Alapból takargatom, mert komolytalanná teszi, amit máshol elértem. (Szofi)
Jóba vagyok a lábammal, szeretem a minit és rövid gatyát is, de lábujjgyűrűt nem vennék. (Lotte)
Kicsit ugyan seprűeres, de jelenleg a legvállalhatóbb testrészeim közé tartozik. Mármint mind a kettő.(Fakirma)


Ténferegve vagy tempósan?
Volt már, hogy teljes megértéssel vártam a kijáratnál a biztonsági őrt,  olyan értelmezhetetlen őgyelgést mutattam be a boltban. És van, hogy akár az öregek, megállok egy-egy filmszakadásra menet közben. És megint más elcsigázottnak lenni, elsavasodott izmokat hiába nógatni. DE: az milyen jó, mikor szeled át az utcát, mint üstökös az eget, zubogó patak a cammogó rögöt, mint a filmeken, amikor csak téged követ a kamera, hasítod a masszát, mint kés a vajat. Amíg van ilyen megújulás, addig nincs baj. (Szofi)
Ez nagyon költői! Én a bátyám rohanását viszem magammal gyerekkorom óta. (Lotte)
Sokkal többet használom a lábaimat, mint az agyamat, egész nap rohangálok, s próbálom izomból megoldani, ami fejjel nem sikerül. (Fakirma)

Két lábbal a földön vagy felette?
Attól függ, hol jobb a társaság. (Szofi)
Szeretek a gyerekekkel ugróiskolát játszani, de kapaszkodni is a biztosba. (Lotte)
A pénz-és idő szférában semmi közöm a realitáshoz, egyébként fájdalmasan földhözragadt vagyok. (Fakirma)

Mintás vagy egyszínű?
Mármint a lábamra? Ne fokozzuk, egyszínű. (Szofi)
Jöhet a mintás is! (Lotte)
Rajongok a színesekért, de végül mindig marad a puritán, inkább felül szeretem a cifrát. (Fakirma)

Lakkozott vagy natúr szépség?
Natúr. Rajtam szebb. De már érzem, hogy közelít, mikor én is kipróbálok valami lehetetlen színt, mert az meg vidám. (Szofi)
Mostanában merészkedtem csak a színek birodalmába. Ez is korral jár. (Lotte)
Vörös, lila, csillogós, a lényeg, hogy feltűnő és közönséges legyen! (Fakirma)
Csiklandós vagy rinocérosz?
Gyerekkoromban egy csomót csikiztünk. Egyszer elhatároztam, hogy nem hagyom magam, és azóta nem vagyok csiklandós. Lehet, hogy az agyamba ült egy rinocérosz. (Szofi)
Csikis és kéjenc! (Lotte)
A pedikűröst is hülyére rugdosom. (Fakirma)

Gyanta vagy borotva?
Borotva. Ennyit van kedvem rászánni. (Szofi)
Beretva. Így szoktam meg. (Lotte)
Szőrevő gép, családi program keretében. (Fakirma)

Jégkorcsolya vagy síbakancs?
Síbakancs még nem volt a lábamon. A korcsolyát élveztem, de annyira nem hiányzik, hogy vegyek magamnak, és kijárjak a Műjégre. De lehet, hogy marhaság kihagyni, majd jövő télen foglalkozom a témával, idén már semmi jeges nem tud motiválni. (Szofi)
Mikor először volt rajtam síbakancs, nagyon cifrákat mondtam. Pár nap alatt megtetszett, aztán úgy alakult, hogy azóta sem volt szerencsém hozzá. (Lotte)
Nem szeretem a téli sportokat, a korcsolyázás teljesen lehangol, a síelésben az a jó, hogy el kell utazni hozzá, s így kibírható. Jó látni, hogy nem hiába szívtam éveken keresztül a gyerekeimmel, most már Királykisasszonnyal is élvezet síelni. (Fakirma)

X vagy O?
Egyik sem. Szerintem kromoszóma alakú. (Szofi) 
Hamár, akkor inkább O, bár a fene se tudja. De nem focista láb. (Lotte)
X, szerencsére. Az O-tól röhögőgörcsöt kapok. (Fakirma) 

4 megjegyzés:

Bélád, azaz Katica, azaz én írta... [Válasz erre...]

na de kiflilába csak a Babunak van a környéken! :)egyébként miről jutott ma eszedbe a lábsztori? nekünk most ez életbevágó, csak azért kérdezem.

Fakirma írta... [Válasz erre...]

nekem jutott eszembe drága Katica, azt hiszem a lepattogzott körömlakkról, ami a lábkörmeimről rám vigyorog. Ez persze nem életbevágó, nálatok remélem, nem nagy a baj!

Bélád, azaz Katica, azaz én írta... [Válasz erre...]

de, van baj, de nem így fogjuk már fel. épp lábműtétre készülünk babuval, szóval ráéreztél. dongalába van uis. de egyébként nagyon kis szép. csak földön járni nem lehetne vele így, hát szóval ő egy pőartravetett hableányangyalka, behúzta a sarkát a földetérésnél, azért ilyen a lába, így született.azt hittem Szofi vetette felk a témát a babu tiszteletére, csak azért kérdeztem.

Fakirma írta... [Válasz erre...]

No, akkor nagyon drukkolunk a Te kis Sellőangyalkádnak, hogy földet érjen!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...