2012. október 21., vasárnap

Ki vagy-vagy a munkában?

Szerző: Onleány

Nők Lapja, 1950
Hivatás vagy kötelesség?
Hivatás, amit most kötelességből csinálok. (Fakirma)
Hivatás-féle, kötelességtudattal. Fárasztó elegy. (Lotte)
Tele vagyok hivatástudattal, viszont még sosem sikerült olyan munkát szereznem, ahol ki is élhetem. Vigyázzatok, hülye diplomát csak akkor érdemes szerezni, ha nem csak a tehetség, de életrevalóság és önbizalom is társul hozzá.! (Szofi)

Kreatív vagy bevált sémák?
Kreatív. Félek, hogy egyszer majd elfelejtek gondolkodni, s rutinos vén róka leszek. No, akkor kell lelépnem a pályáról. (Fakirma)
Jól bevált kreativitás. Ha csődöt mond, én is lelépek. (Lotte)
A kreativitásom mindig kellett, mert fogalmam  sem volt az adott munkám sémáiról. Sajnos a szerepe ezzel ki is merült, így többnyire unatkoztam. (Szofi)

Főnök vagy beosztott?
Beosztottként a főnökeim csak a működési kereteket szabják meg, a valódi munkámban teljesen szabad kezet kapok. Élvezem ezt a szabadságot. (Fakirma)
Háttérember. Néha frusztráló, de utálok nyomakodni. (Lotte) 
Nem szeretek más keze alá dolgozni, de szervezkedni, parancsolgatni sem. Szeretem viszont a csapatmunkát, ahol ugyan általában egyedül dolgozunk, de közösen öteletelünk, tuningoljuk egymást, szervezkedünk. Úri magányt kombinálni a közösségi erényekkel. Sajnos ilyen melóhoz eddig csak a nonprofit szektorban volt szerencsém. (Szofi)

Emberek vagy akták?
Emberek. Könnyebb leporolni őket, és nem lehet helyesírási hibákat elkövetni rajtuk. (Fakirma)
Emberek, bár írni néha egyszerűbb. (Lotte)
Amilyen link és felelőtlen vagyok, a sors kimért nekem másfél évet egy aktaközpontban büntetésül. Azt kellett gyakorolnom, hogyan nyissam ki a  figyelmem akkor, amikor addigi életemben mindig pont ereszkedni kezdett a roló. (Szofi)

Leteszed vagy hazaviszed?
Leteszem. Állandó lelkiismeret-furdalásom van miatta. Hazaviszem. Állandó lelkiismeret-furdalásom van miatta. (Fakirma)
Ha igazán érdekel, viszem haza, a boltba, de még a kozmetikushoz is. Ketyeg belül. (Lotte)
Fizetett munkám csak olyan volt, amire már helyben is elég nehéz volt gondolni. Az egyebeken viszont állandóan jár az agyam. (Szofi)

Pontos vagy az utolsó pillanat után?
Állandó időzavar a munkában is. Azt hiszem, nem a körülményeken múlik, belőlem hiányzik a pontosság-modul. (Fakirma)
Igyekszem. (Lotte)
Utolsó pillanat után. Pedig már én is unom ezt a stresszt nagyon. (Szofi)

Munkahelyen a család üzemmód on vagy off?
Minden nap elhatározom, hogy off, gyakorlatilag on. Nagy hiba,sose tegyetek ilyet! (Fakirma)
Cipelem mindenhova a telefont. Ha belegondolok, hogy 30 km-re vagyok a gyerekeimtől, és egyszer szükségük lehet rám, belebolondulok. (Lotte)
Próbáltam fegyelmezni magam, de azért csak kijött mindig. Kicsi gyerek mellett, aki  még rád van utalva, csak egy-egy alkalomra lehet a családot kizárni a tudatodból, napi rendszerességgel szerintem nem. (Szofi)

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...