2012. november 17., szombat

Szombati színes divat

Szerző: FiloSzofi


Szombati összeállításunkat még mindig a színéhség ihlette. Most azonban, a szoknyák után,  egy kicsit szokatlan őszi-téli kiegészítőre hívnám fel a figyelmet, mégpedig a karmelegítőre. Szebb nevét, ha van, sajnos nem ismerem. Az alábbi példák alkalmasak arra, hogy különböző stílusban érdekessé tegyen egy alapvetően visszafogott öltözéket is. Köztük jónéhányat bárki elkészíthet, aki kicsit is ért valamilyen kézimunkához. Fogadjátok szeretettel!

A klasszikusoktól indulunk, de lesznek őrültebbek is:




Hordanátok ilyesmit?
Még több kép a hajtás után:





















Itt a póló karmegoldása érdekes, nem tudtam kihagyni:







Szerző:

17 megjegyzés:

ilka a nap írta... [Válasz erre...]

Én asszem nem szeretem az ilyen kaotikus dolgokat magamon. Legalább a külsőm legyen áttekinthető. A színek viszont jók. Jah, ezt éreztem a szoknyák egy részénél is.

Miért, te Szofi hordanál?

Szofi írta... [Válasz erre...]

Én, simán.

Egy háromnegyedes pulcsival például. Vagy biciklizéshez. Különösen szép kézfejhez. Nekem például a karom felejtős, de a kezem szép kecses :)

A nagyon cafrangos persze nálam is veszélyes, mert önmagamban is szétesőfélben vagyok.

ilka írta... [Válasz erre...]

Igen, a simákat én is felvenném. Bár lehet hogy csak a szekrényben őrizgetném őket. Ja, ez van a meglévő szépszínű lábszármelegítőimmel: néha amikor nagyon olyan van, felveszem, de ez nagyon néha.
A nemez szép, de azt pl nem hordanám. A gomboktól irtózom. Viszont az egy-két színűek és egyanyagúak jöhetnek.
A cafrangos is jó szó. Sok szín, többféle anyag és stílus egy ruhadarabon belül, na az máson is zavar.

Névtelen írta... [Válasz erre...]


Ha az esküvőmön nem lett volna hasonló kesztyűm (az volt a neve, de inkább ilyen volt), biztos azt mondanám, soha ilyet nem vennék fel. De akkor olyan nőiesnek éreztem és az is volt.
Viszont hétköznapokon nem viselném, mert amikor az ember nem kímélheti a kezét, nincs értelme. Nem is tudom, mikor és ki csodálhatná ezt meg a kezeimen. De majd még eljöhet az az idő is!

Réka

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Oh, én azokat a gyönyörű körmöket irigylem!

Bélád, azaz Katica, azaz én írta... [Válasz erre...]

na ez az, amit soha, még a zokninál is sohább. iszonyúan zavarna, pedig szép. talán majd akkor, ha nem lesz szükségem a kezeimre éjjel-nappal, de olyan meg nem lesz soha, azt hiszem.

Szofi írta... [Válasz erre...]

Fura, hogy ezt mondjátok, én pont azért hordanám, mert tudom tőle használni a kezeimet, ellentétben a kesztyűvel. Ez érzésre olyasmi, mintha a pulcsi ujját jól lehúzom, nem? Csak nem csúszik fel. A csipkések kivételével játszótérre is, boltba is simán vinném. Aztán persze lehet, hogy valójában használhatatlan.

Bélád írta... [Válasz erre...]

egy esetben lehetséges, ha olyan amatőr lennék, hogy úgy indulok el bicajozni télen, hogy felcsúszik a kabát ujja, és kilóg a csuklóm. bár most inkább csak a babakocsitologatás esélyes etzen a télen, ebben a műfajban. de hálistennek olyan télikabátom van, aminek pont az a lényege, hogy mindenhol jól szigetel. amúgy meg beltérben épp olyanban vagyok, hogy dobálok el minden funkciótlan ruhadaraot, ami behatárol, és épp ez is olyan, olyan lebénítós, most vagy nézegetem, hogy de szép a kezem így meg úgy, vagy csinálok is velük valamit, nem?de hát aki ráér nézegetni a kezeit, annak jó móka, az biztos.

Szofi írta... [Válasz erre...]

Őőőő, az eszembe sem jutott, hogy otthon. Érdekes, hogy ketten is így láttátok Rékával, bennem fel sem merült. Nekem őszi-téli (még nem havas) mászkálós-biciklizős-játszóterezős, a finomabbja meg kimenős (kávézás, kiállításmegnyitó, konferencia stb) darab.

Bélád, azaz Katica, azaz én írta... [Válasz erre...]

kávézáááás? konferenciaaaa? ó, mindig elfelejtem,hogy te így ráérsz még :) Bocs, nem akarlak lelombozni, de nekem erre tényleg nincs időm, meg fázni sincs időm, tudod. Babunak viszont jó lenne, valami ehető verzióban, pl. anyatejbe mrtott pelenkaanyagból, mert ő még csodálkozva nézi a kezeit főállásban éppen, még nem tudja mik ezek az izék és mire lesznek jók az életben :)

Bélád, azaz Katica, azaz én írta... [Válasz erre...]

na tényleg bocs, sajnálom, de én most más fázisban pörgök, és kézhiányban vagyok. hattal van kevesebb átlagban, mint amennyi kéne szimultán, szóval azért bosszatott fel ez a hiúságok hiúsága. de ígérem neked,ha ennyire tetszik, és egyszer majd lesz kettővel több kezem, mint amennyire éppen szükség van itt,akkor horgolok neked eyet. de nem ígérem karácsonyra. vagyis majd egy karácsonyra, egyszer.

Szofi írta... [Válasz erre...]

Jaj, nehogy bocsánatot kérj, nem vettem ennyire személyesre, meg aztán nem is elvi kérdés, egyszerűen csak tetszettek ezek a színes kütyük.
Meg aztán, hátha valakinek bejön az ötlet, varrogat otthon, vagy miegymás.
Nekem meg tényleg színéhségem van, még sosem voltam télen terhes, kb kettő ruhám van, amit állandóan hordok, az is mind fekete-barna, hát elég lohasztó.

Bélád, azaz Katica, azaz én írta... [Válasz erre...]

értem én, értem, de akkor is bocsánat mindenkitől, aki varrta, meg aki ráér mert nem szoptat-mosogat-takarít-tejet fej-megmindenmástcsinál, hanem ráér szépnek lenni, jó is az! tényleg bánom már, hogy ezeken a csekélységeken vertem el aport, de iszonyúan zavar, hogy csak két kezem van, és nem elég semmire soha. Babu sapkáját három hónapja horgolom pl. pedig elég kisfejű :) egyébként neki tényleg jólállna, minden ruha ujja hosszú rá, és kb. így fest. Zorka meg egész egyszerűen a kinőtt harisnyáiból szokott ilyeneket kivágni, királylányos játékhoz. Tényleg királylányos, na, de hát a korona is az, és azért azt se hordanám :) de egyszer csinálok neked ilyet, most már tényleg megfogadtam, majd felhúzzuk, és nagyon ráérünk meg gesztikulálunk vele, meg minden!egy konferencián, kávézás közben, ahová biciklivel mentünk, babakocsi nélkül :)

Szofi írta... [Válasz erre...]

Gyere csak ide port verni, ha másra nem, legalább erre jó a blog.
Már a boxzsák is felmerült itt az igények között.
Nekem egyébként kézből még valóban futja, de valami többsávos adóvevőre szükségem lenne, hogy egyszerre tudjak több gyerekkel beszélgetni. Szóval talán a vidám fülvédők hoznának hasonló lelkiállapotba, mint téged ezek.

Bélád írta... [Válasz erre...]

na megvan a fonál hozzá, türkiz-cirmoskékfehérszürke és mélyzöld lesz, plusz gombiokat is találtam a mariszekrényemben hozzá. mit szoptatások alatt talán jövő karácsonyra elkészül...

Bélád írta... [Válasz erre...]

nagymamakorunkban majd kiteljesedhetünk a géépuskakezű horgolásban, engem viszont mindig az vigasztal.

Bélád írta... [Válasz erre...]

na már megint nincs időm írni, vagyis kezem nincs már megint szabad, majd menj be a fürdőszobába, onnan küldtem a választ reggel zuhanyozás közben, esti fürdésnél majd elcsobogja a víz, azt hiszem, az lesz a legjobb.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...