2011. december 19., hétfő

Hurrá hétfő! - heti muníció

Szerző: FiloSzofi

Szállást keres a Szent család


Szállást keres a Szent Család

Szállást keres a szent család
De nincs senki, ki helyet ád
Nincsen aki befogadja
Őt, ki mennynek, földnek ura.

Az idő is későre jár
A madár is fészkére száll
Csak a szent Szűz jár hiába
Betlehemnek városába

Legalább, ti jó emberek
Fogadjátok a kisdedet
Házatokra boldogság száll,
Ha vendég az égi király

Ne sírj tovább, Szűz Mária
Ne menjetek ma máshova
Szállásunkat mi megosztjuk,
A kis Jézust befogadjuk

Bő kovács

Elindult Mária
Elindult Mária Karácsony estéjén,
Elindult ő Betlehembe szállást kéregetni.
Jó estét bő kovács, adjál nékünk szállást!
Szállást néktek nem adhatok, mert sok vendégünk van.
Volt a bő kovácsnak egy szép vak leánya,
Elvezette Szűzanyánkat barmok jászolához.
12 órakor megszületett Jézus,
12 szép őrzőangyal köti a bokrétát.
Arra járt Szent József, befogta szamarát.
Elvezette Szűzanyánkat a gazdag kovácshoz.
Jó reggelt bő kovács! Mért nem adtál szállást?
Mért nem adtál Szűzanyánknak éjszakára szállást?
Ha én tudtam volna, hogy te vagy Mária,
Aranyból is, ezüstből is szállást adtam volna.
Én pedig a hideg földre lefeküdtem volna.
Felelé Mária: Fény ne érje arcod, 
Csak az a te vak leányod holtig legyen boldog

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...