2011. december 1., csütörtök

Zabkása-adósságtörlesztés

Szerző: Fakirma

A képet nem védik szerzői jogok, sokszorosítható!
Kedves Ilka a Nap!
Ezzel a képpel még tartoztam Neked, ne haragudj a késésért! Biztos vagyok benne, hogy más kedves Olvasóm is szeretni fogja ezt a felvételt (garantáltan keresztény-konzervatív-értelmiségi zabkása, biztos forrásból tudom, hogy sosem csalta meg a feleségét, Kölesgolyót). A szórás rajta baracklekvár, kakaópor és porcukor, Bendő így szereti.
Az adatokhoz még annyit, hogy a gyermekeim felcseperedéséhez szükséges kása-készítés során Ember számításai szerint annyi tejet fogok elhasználni, ami elég lenne három jól megtermett tehén színültig töltéséhez.

4 megjegyzés:

ilka a nap írta... [Válasz erre...]

Hálásan köszönöm. Végre majdnem poszt-címnév lettem, mégha csak egy efféle pletykaközpontú, felszín felszínét kapargató, langyos, szőkenős blogon is, no mit lehessen tenni, nekem ez jutott. A kép állat. Elmenne a nőklapjába is.

Fakirma írta... [Válasz erre...]

:-)!
Én drukkolok Neked Ilka, most, hogy végre elindultál a világhírnév felé,kapaszkodj, szerintem innentől nincs megállás!

ms.disz írta... [Válasz erre...]

Akine nem zabkása ne vegye magába!
Amúgy tudok egy pletykát Karfiólfőzelékről és Kölesgolyóro.

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Miszdisz, látom nagy formában vagy ebben a késői órában! :-)!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...