2011. december 31., szombat

Szilveszteri ki vagy-vagy

Szerző: Onleány

Szeretnivaló ünnep vagy erőlködés?
Nem  kétlem, hogy lehet szerethető, nekem az elmúlt húsz évben erőlködés. Mindig nagyon szomorú vagyok, hogy el kell búcsúzni az óévtől. (Fakirma)
Nálunk együttállásban mozog egy szülinappal és névnappal, ami tripla csavarral variálja a napot. Nehéz eset, de szeretem. (Lotte)
Rengetegféleképpen megéltem már, egy biztos, jó hogy van. Legrosszabb velejárója, hogy másnap január elseje van. (Szofi)
Hangosan durranjon  a pezsgő vagy némán?
Némán. A hangostól megijedek. (Fakirma)
Dünnyögtem a kérdést magam elé, a gyerekek kórusban vágták rá, hogy hangosan. Miért is ne? (Lotte)
Durranjon! Éppúgy félek tőle, ahogy a szódás szifontól, viszont felajz a feszültség a várakozás másodpercei alatt. (Szofi)
Trombitával vagy anélkül?
Trombitával. Csak a rend kedvéért. Nem mintha attól forróbb hangulatom lenne. (Fakirma)
Ha már lúd, legyen kövér. Persze, csak a gyerekek kedvéért. (Lotte)
Trombita csak akkor, ha nálam is van egy. (Szofi)

Egyhelyben vagy mászkálva?
Még csak az hiányozna, hogy mászkáljak is a hidegben. (Fakirma)
Ez a mászkálósdi klasszikus maszkulin szokás. Én szeretek bekuckózni egy helyre. Mondjuk ma épp mászkálni fogunk. (Lotte)
Gyerekkoromban rettentő boldog voltam, ha bevittek a körútra trombitálni. Aztán volt egy-két mászkálós buli, az ifjúság sűrű éveiben, ami sodródás volt az izgalom hullámai. Ma csak puskával lehetne a körútra kényszeríteni, és a mászkálós bulik ideje is elmúlt. Amire még vágyom, havas hegyek között egy béleltebb menedékházban, ahol a saját társaságom keveredik az idegenekkel, akik azonban már pár napja ismerősök az ebédlőből és a sípályákról. (Szofi)

Fogadalmakkal vagy anélkül?
Fogadalmat minden nap teszek. Miért épp az Újév maradna ki? (Fakirma)
Nem vízválasztó. Egyebekben csatlakozom az előttem szólóhoz. (Lotte)
Szerintem sosem növöm ki, hogy az időt tanévekben, illetve őszi és tavaszi félévekben mérjem. Ebből következik, hogy az Újévnek nálam semmi köze az új kezdet érzetéhez. Nagy-nagy fogadalmakat amúgy sem szoktam tenni, inkább naponta suhogtatom az elhatározás-pálcákat. (Szofi)

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...