2011. december 9., péntek

JÁTÉK! Szerencsecsütörtök - A mi hősünk

Szerző: Onleány

A blogon kialakult Peppa (de leginkább Daddy) pig kultusz betetőzéseként és levezetéseként a következő szerencsecsütörtökre különleges meglepetéssel készültünk.
Eheti nyereményünk egy valódi, 3 dimenziós Daddy Pig !!!!!!!!!!!! Hajrá, lányok, kommenteljetek érte! Határidő: december 15. csütörtök, éjfél. Csak egy aprócska megjegyzés és Daddy pig a tied lehet!



A hajtás után a csattanó!
Ha valaki elvesztette a fonalat, vagy csak most kapcsolódik be, annak pár szó a kedvenc malac családunkról. Egyszerűen jó őket nézni, mert nem hamis és mégis ideális, mindezt szívmelengető vidámsággal. Az itt bemutatott rész aktualitása persze a karácsony, de a fő ok, amiért ide kívánkozik, Daddy Pig esete a karácsonyfával. Ugye sokan ráismernek a kicsit nagyzoló, ám hősies, családjáért nyelvét kilógató férjükre, emberükre. Vagy ha nem, akkor azért.
Vigyázat, dupla epizód! 1:40 és 3: 40 között az idevágó rész.

37 megjegyzés:

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Azt hiszem, most kezdek el különböző álneveken kommentelni saját magunknak. No nem az aktivitás serkentése végett, hanem egy saját bejáratú Daddy pig reményében..

FiloSzofi írta... [Válasz erre...]

Én ha férj lennék, akkor most lecsapnék a lehetőségre, és meglepném ezzel a totemállattal a feleségem...

ilka a nap írta... [Válasz erre...]

Én ringbe szállok Daddy Pigért. Egy ilyen Peppám már van.

SzemEszter írta... [Válasz erre...]

Peppa és családja nálunk majdnem minden nap feltűnik egy-egy YouTube epizódban: három kislány angol nyelvtanulását szinesítik. Nagyon örülnének Daddy Pignek.:-)

Közeli Rokon írta... [Válasz erre...]

No, akkor én is csatlakozom a versenyzőkhöz, remélem, Daddy pig az enyém lesz!

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Ha valaki nem vágyik Daddyre, légyszi dobjon egy kommentet azzal a szöveggel, hogy "magán-szeretetakció keretében nyereményemet felajánlom Fakirmának"!Köszi!

szendvicsgyerek írta... [Válasz erre...]

Én megnyerem karácsonyra a hugomnak ezt a disznót, mert nagyon szeretné!

misdisz írta... [Válasz erre...]

Sajnálom szendvicsgyerek,erről ne is álmodozz!!!A malac a milyénk!!!

ember írta... [Válasz erre...]

Látom, szép kis csata alakult ki a malacért, én is benevezek.

ács feri írta... [Válasz erre...]

Nehogy má a szendvicskölök meg a pereputty nyerje a mocskos disznaját, mifelénk is jó sora lenne!

gombóc artúr írta... [Válasz erre...]

Dedipig for president

Megjegyzés írta... [Válasz erre...]

maaalackák!

agrigento írta... [Válasz erre...]

Ez az!
Magyar Narancsot, Magyar Nemzeti Hip-hopot és persze Daddy Pig Malacot a népnek! :)
De legjobb lenne ha nekem...

inga írta... [Válasz erre...]

de király :D
és a 15- olvasó lettem ez jelent valamit? :)

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Nem vagyok otthon a számmisztikában, kedves Inga, de valahol a zsigereim mélyén érzem, hogy ez a 15-ös szám valami óriási misztikus eseménynek az előhirnöke:-)
Remélem,nem annak, hogy az én Szendvicsgyerekem orra elől elhalászod Malacpapát!

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Én azt javaslom, ács ferit zárjuk ki a versenyből, biztos vagyok benne, hogy jól felhízlalják szegény Daddyt, aztán meg disznótorost csinálnak belőle! Bezzeg az én kis Szendvicsgyerekem a keblén dédelgetné!

daddy pig fan írta... [Válasz erre...]

Big balloon, big balloon,
bigger than the sun and moon,
Flying high in the sky
fly and fly and fly and fly

Szofi írta... [Válasz erre...]

Még ma éjfélig ringbe lehet szállni Malac Papáért
Félreértések elkerülése végett: Irma nem vehet részt a sorsoláson, úgyhogy van esélyetek!

bodroska írta... [Válasz erre...]

Én is, én is!!!Már egyszer nyertem, talán most sem hagy el a szerencse:)

ács feri írta... [Válasz erre...]

Mi ez a belterjes, kirekesztő vircsaft? Fakirma, látszik, hogy pesti lufnya vagy, a kandisznó húsa büdös, nekünk is bagzatni kellene, a szendvicskölök meg inkább a disznópörkölőt dédelgesse a keblén!

Bélád írta... [Válasz erre...]

Én akarom Őt, de tényleg. Remélem most aztán felvettem az akerkitert és a sorsolóbizottság is méltányolja ezt, hogy komolyak a szándékaim papamalaccal kapcsolatban. :)
Amúgy puszi Nektek!

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Bodroska! Lesznek-e onleány fakanálbábok? milyen szépen is mutatnának a fejléc mellett!

józsi írta... [Válasz erre...]

Ide a Disznóval!!!!!! Úgyse adok neki enni!:)

józsi írta... [Válasz erre...]

És meg is kinzom! Ezt megigérem nektek

zsb creations írta... [Válasz erre...]

Csókolom, szeretném megnyerni a malackát :D

mis disz írta... [Válasz erre...]

Nem azért de már csak tízen hét perc van........... ideideide ad ide, na lécciléciléci!

karoline írta... [Válasz erre...]

khm....Ich auch möchte eine kleine Pig!!!!Nagyon

művészlélek írta... [Válasz erre...]

nyami-myami! malac!

kriszti írta... [Válasz erre...]

Dady légy a miénk!!!!!!!!!

POS írta... [Válasz erre...]

Nagyon szeretném a disznót!

Fakirma írta... [Válasz erre...]

De jó ZSB hogy előkerültél! Inkább disszidáljon Malacpapa, mint hogy józsik és ácsferik kezébe jusson!-:)

Onleányok, sorsoljatok már, annyira izgulok!(ha nem tudnátok, engem kizártak a sorsolóbizottságból, mert szerintük csalnék...)

zsb creations írta... [Válasz erre...]

Fakirma :) Nem vesztem el, csak ledöntött az influenza, előbb engem, majd az aprónép közül is egyet. Ja, meg a számítógépem is kómában volt vagy két hétig.
Látom, malacka papa elkelt, gratulálok az új tulajdonosnak, kívánok nekik sok-sok sikeres palacsintapartit :D

Bélád írta... [Válasz erre...]

most akkor kinek is lett malaca végül? Gondolom, nem nekem, mert arról már tudnék. csak nem találom, hogy hol derül ki, azért érdekel

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Kedves Béla! Szomorú szívvel tudatom Veled, hogy Malacpapa Művészlélekhez költözött.

Bélád írta... [Válasz erre...]

(: ez jó kombónak hangzik, hát akkor sok boldogságot nekik, Istenke meg a Nagy Játékmanitu áldásával:)

Bélád írta... [Válasz erre...]

(: ez jó kombónak hangzik, hát akkor sok boldogságot nekik, Istenke meg a Nagy Játékmanitu áldásával:)

Bélád írta... [Válasz erre...]

ja és csak egyszer akartam elmondani, bocs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...