2011. december 7., szerda

Sütöttünk szív nélkül, szeretetből

Szerző: Fakirma

Lotte  anti-háziasszonyok számára is garantált sikerélményt biztosító tésztáját meggyúrtuk:



A tésztát kinyújtottuk:

Kiszaggattuk:

Megsütöttük:


Feldíszítettük (a tojásfehérjés-zacskós trutymózást nem mertem bevállalni, Ember a sarki boltból hozott előre gyártott mézeskalács-díszítő tubusokat):



Királykisasszony kezét dicséri az ez évi díjnyertes mackó farm, hatalmas kukikkal felszerelkezve:


A kommersz csapat így néz ki:


A munka végeztével többé-kevésbé összetakarítottam a disznóságokat:


Rájöttem, hogy egyetlen szív alakú formát sem sütöttünk, így nincs mit küldenünk az Onleányok nevében az Operaház előtt rendezett jótékonysági eseményre. Holnap kezdhetjük az egész sütést elölről!


3 megjegyzés:

Lotte írta... [Válasz erre...]

én is most hagytam abba, megyek és zuhanok az ágyba. Megmentettem a becsületünket, csak szíveket csináltam, meg néhány kósza emberkét és csillagot. A konyhában ragad minden,ma már nem takarítok, de azért jó volt!

Fakirma írta... [Válasz erre...]

Egy képet felrakhatnál róla (mármint a szívecskékről, nem a mocskos konyháról, abból van nekem is),kíváncsi vagyok!

Lotte írta... [Válasz erre...]

Nem találom a töltőjét a gépnek..ha meglesz, felteszem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...