2011. december 16., péntek

Ki vagy-vagy? 11.

Szerző: Onleány

Megfontoltság vagy durr bele?
Durr bele. (Fakirma)
Sokáig fontolgatom,aztán durr bele; vagy durr bele, aztán fontolgatom. Mindenképp sokat szerepel a fontolgatás, megfontoltnak mégsem nevezne senki.(Szofi)
Dirr-durr, csitt-csatt. (Lotte)

Zöldség vagy gyümölcs?
Mind a kettőt utálom, ha nagyon muszáj, inkább a zöldség salátának elkészítve. (Fakirma)
Mindkettőt szeretem, de gyümölcsöt otthon nem jut eszembe enni, ezért biztos inkább zöldség. (Lotte) 

Síelés vagy strandolás?
Síelés, csak kár, hogy hideg van. (Fakirma)
Még sosem síeltem. De ha már síeltem volna, biztos pont úgy lennék vele,mint a strandolással. (Szofi)
Napsütéses vízpart és havas hegyek, nem annyira az aktivitás. (Lotte)
 
Tea vagy kávé?
Kávé muszáj (vagyis kávézni),  teázni elfelejtek.(Szofi)
Kávé nélkül nem indul el a nap, de teából is jó sokat vedelek. (Fakirma) 
Télen is-is, nyáron csak kávé. De tea csak citrom és cukor nélkül. (Lotte)

Karóra vagy telefon-kijelző?
A karórák mindig megálltak a kezemen, ezt szeretem valami misztikus kisugárzásnak tulajdonítani, de nyilván csak annyi az oka, hogy a kínai piacon vettem őket. A telefon-kijelző jó találmány, de legjobb a falióra, illetve az időtlenség. (Fakirma)
Volt egy kedvenc órám, amit mindig elvesztettem, aztán újra-és újra megtaláltam. Egyszer egy sötét vasúti átjáróban lehajoltam valami ismeretlen erőnek engedelmeskedve, aztán a földön tapogatva az órám volt a kezemben. Nem is tudtam, hogy elhagytam. Úgy látszik a ketyegők ilyen misztikus tárgyak. Aztán elszakadt a kedvenc óra kedvenc szíja, másikkal pedig már nem volt az igazi. Lekoptak a karomról az órák, maradt a kijelző. (Lotte)

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...