2011. október 29., szombat

Ki vagy-vagy? 8.

szerző: Onleány

Jóga, vagy kondicionáló torna? 
A jóga olyan nagyon intellektuális, a hasizmaim meg szörnyen buták, csak a női kondicionáló torna nyelvén értenek! (Fakirma)
A jóga nekem nem új keletű ezo-divat, úgy nőttem fel, hogy apukám Baktay Ervin könyvét ajánlgatta és ászonázott nap mint nap. A lázadást nem a jóga, hanem annak kikerülése jelentette. Így jutottam el a kondicionáló torna sivár lábemelgetős világába, amit mostanság a futás izzasztó monotonitására cseréltem. (Lotte)
A női tornákkal az a baj, hogy rettentően unom, a közösségi formája meg nem az én világom. Mivel lassú vagyok, mint a teknős, most ért el a jóga hullám, és egyszer majdnem el is mentem, sőt, már álltam a kapuban. Azt hiszem, nem (csak) a divat hatása: most ismertem meg a testem annyira, hogy az képzeljem, vágyom erre a a fajta magammal létre. De a futással is pont így vagyok, csak azt csinálom is (néha).
Pszichoanalízis, vagy kineziológia?
A kineziológiához túlságosan földhözragadt vagyok, az analízistől félek, már így is elég sok gusztustalanságot tudok magamról, nem akarok még a jótékonyan feledésbe merült zsenge korom mocskaival is szembesülni.. Na jó, ha muszáj választani, akkor inkább legyen a pszichoanalízis az undorító ösztön-énemmel együtt. (Fakirma)
Egyik sem. A legtöbb, ami eddig belefért az autogén tréning. (Lotte)
Kineziológia. Nem mintha, nagyon tudnám, mi az, és hogy csinálják, de az alapelve evidensen elfogadható számomra. A tudomány-nem tudomány vitát mellesleg értelmetlennek tartom, amellett, hogy maga a kérdés értelmes- ha a ezt a nyulat akartad kiugrasztani a bokorból. A pszichotudományok iránti ellenszenvemről pedig sokat és szenvedélyesen tudok beszélni, de nem akarok az lenni, aki egy "hogy vagy?" kérdésre kimerítően és pontosan válaszol, úgyhogy UFF. (Szofi)
Gerbera, vagy vadvirág?
A legelső pasim kilenc éven keresztül hordta nekem a gerberát, én nem mertem bevallani neki, hogy rühellem (a többiek mind nagyon gyorsan rájöttek,hogy nálam egy kancsó hosszúlépéssel messzebb jutnak). Ezúttal üzenem Neki, hogy ha legközelebb próbálkozik, akkor már inkább legyen a vadvirág.(Fakirma)
A gerberának, ahogy a szekfűnek és a Macskanyelvnek is, van egy kis kádárista vendégség hangulata. A válaszom: vadvirág. (Lotte)
Vadvirág (Szofi)

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...