2012. február 19., vasárnap

Ki vagy-vagy 16.- Született feleségek?

Szerző: Onleány    


Te viseled  otthon a nadrágot vagy Ő? 
Én. (Fakirma)
Ő a mackót, én a spandexet. (Szofi)
Családi ügyekben én, de ez neki nagyon is megfelel. (Lotte) 

Házisárkány vagy odaadó társ?
Házisárkány, a legrosszabb fajtából való. (Fakirma)
Csak tükör. (Szofi)
Tündér - aki néha sárkányjelmezt ölt! (Lotte)
Szoktad dicsérni vagy csínján bánsz vele?
Sokat dicsérem, nagyon remek Ember, igazi sárkány-szelidítő! (Fakirma)
Sosem eleget :)(Szofi)
Elismerem és dicsérem, mert Ő csodálatos, de azért az építő kritikát se hagyom ki. (Lotte)




Kényezteted kedvenc étellel vagy fogyókúrára fogod?
Valaha már írtam, hogy kapcsolatunk hajnalán, az első általam készített pizza felett megszületett az egyezség, hogy soha, semmilyen körülmények között nem kell a főztömből ennie. Mióta együtt vagyunk, harminc kilót fogyott. (Fakirma)
Van, hogy az ő kedvéért főzök valamit, de csak az lesz finom, amiben én is benne vagyok. (Szofi)
Ő meg csak gömbölyödik, azt hiszem szereti a főztömet. Reménytelen küzdelemben állunk egy kedves pocakkal, néha együttesen nekiveselkedünk, de ez is újabb főzőcskével és kényeztetéssel jár. (Lotte) 
Segíted munkahelyi gondjai megoldásában vagy idegesít, ha traktál velük?
Igyekszem, de nem nagyon megy. Tulajdonképpen nem értem azokat a gazdasági-pénzügyi izéket, amivel foglalkozik, s csak az érdekel, mikor, mennyi pénzt hoz haza.(Fakirma)
Szerencsére nem egészen idegen világ, amiben ő mozog, nem csak pislogva hallgatom, ha beszél róla. Egyébként bármiről szeretek beszélgetni, mert akkor indul el a gondolkodás. De általában azon kapom magam, hogy már csak engem érdekel, amit fejtegetek, gondolom már az első öt percben mindent megoldottam neki. (Szofi)
Általában partner vagyok, sőt bele is beszélek, de annyi a lapátolnivaló matéria, hogy időnként besokallok, és legszívesebben kiűzném a lakásból a mobilját és a laptopot. (Lotte)

Számon tartod a közös ünnepeket, vagy nincs rá energiád?
Nem vagyok az évfordulók nagy mestere. Azt hiszem, akkor szeretett menthetetlenül belém, amikor egy májusi  napon összefutottunk véletlenül egy játékbolt előtt, ahol a fiaimnak húsvéti ajándékot vásároltam.(Fakirma)
Nekünk ez a műfaj nem jött be. A közösségi ünnepek nagyon fontosak, de privát nem is években, dátumokban gondolkodunk, nem adódik, hogy egy időpont köré sűrítsük a jelentést. De a házassági évfordulónkat is évek óta valamelyik barátunk juttatja eszünkbe - utólag. (Szofi)
Igen, lelkiismeretesen. (Lotte)

Hagyod a barátaival találkozni vagy megorrolsz rá miatta?
Szerintetek, ha nem engedném el, hogy bírná ki egy olyan nővel, mint amilyen én vagyok? (Fakirma)
Nálunk mindenki (felnőtt) azt csinál, amit akar. Néha rosszul esik, hogy elmegy, néha jobb, hogy elmegy, néha irigykedem, hogy elmehet. (Szofi)
Örülnék, ha többet lenne a barátaival, kevesebbet a munkahelyén, itthon bolondokháza van. Én is szeretek (szeretnék néha) szabadulni. (Lotte)

Kifogás-keresés vagy minden oké az ágyban?
Fejfájós pénzéhes házisárkány? Csak nem képzelitek, hogy bevallanék magamról ilyen rútságot ország-világ előtt?! (Fakirma)
Kifogásokat nem keresünk, az óriási gagyiság lenne. Akár igen, akár nem, az okok mindig véresen komolyak (Szofi)
Ha túl későn bújik mellém, alva talál. Egyébként nincs panasz. (Lotte)

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...