2012. november 14., szerda

Színes mintákról álmodom!

Szerző: FiloSzofi

Színek, színek, színek, meg egy kis fantázia, ez kell, ez hiányzik!
 
xiaolizi
Nem is értem, miért nem szeretjük magunkat annyira, hogy elég sót tegyünk az ételbe, tejszínhabot a csokoládéra - színt az életünkbe!
Hatalmas színes drapériákat kellene készíteni, és fellobogózni a várost november elején. A nőket pedig csodás gyümölcs- és virágcsokorral elhalmozni, hogy legyen erejük átfűteni a telet.  Szerencsére, a gyerekek évszaktól függetlenül ontják a sárga napocskás vidám rajzaikat., no és a Lego sem fakul ki.

Megint csak az jutott csak eszembe, mint a legutóbbi szoknyás bejegyzésnél: Kedves tervezők, szeressétek jobban a nőket!

Én is igyekszem a terhességgel járó formavesztést némi vidám bájjal ellensúlyozni, de egyáltalán nincs könnyű dolgom. A kínálat siralmas, és a növekvő hasam csak kicsit ront a dolgon.

Ezért, mielőtt elnyelt volna a barna mocsár, gyorsan szétnéztem az etsyn, hátha ad egy kis vizuális felfrissülést. Fókuszban megint a szoknyák, amiből nálunk olyan kicsi és sablonos a választék. Egy-egy mini tökéletes lábakra, vagy irodista egyenruha még akad, azon kívül csak véletlen, ritka találatok.

Szerintem ezek a többrétegű darabok zseniálisak, igaz, hogy a fazon nem mindenkinek telitalálat. Aki viszont bírja a szabott derekat, és vékony a lába, válogathat kedvére. tökéletes színérzékkel megkomponált darabok, és még a szürke sem unalmas ezzel a szabással. Aki ilyen szeretettel nyúlt a témához, az LoveToLoveYou:

 
További szín és formakavalkád a hajtás után.
Anya és lánya egy koraőszi, vagy tavaszi szettben:

TwirlyThreads
A következő négy képen látható hölgy minimum negyven éves lehet, de nem átall vagányan öltözni. A sárga ruha külön jó látvány, ritkán használják jól a sárgát. Most ugyan menő lett a fűszerárnyalat, de szokás szerint minden boltnál ugyanaz, ugyanúgy. Pedig így is lehet, Zasra boltjából:

Egy pörgős csípőszoknya, ami nem csinál ténsasszonyt a viselőjéből

puha derék, visszafogott színek de változatos minták

Ez az a sárga ruha, és még több kép a link mögött

Még több szép, apró részlet a ruhán Zasra boltjában

A következő tervező darabjai szerintem némi beteges hajlamra utalnak, de legalább nem szürkén depis, hanem színesen aberrált. Ezek itt a konszolidált darabok, mert nekem csipkés a lelkem, és nem tudtam iderakni Jézus szívét szoknya formátumban, sem csontvázakkal, koponyákkal bombázni benneteket. De mehettek borzongani a Vintage Galeria-ba. Addig is egy, vagyis két könyű Frida Kahlo:



A JahumbaDesigns szoknyái igazi őszi színek, mégis vidámak, nagyvonalúak:



Ha nincs más, vegyünk magunkra horgolt terítőt! Én hordanám. Még jobb lenne, ha meg is tudnám csinálni. Egy csomó fekete, de a kendő, meg a színes blokkok viszik. Subrosa123


A kendővel együtt vagány

Nepáli színek egész más formákkal. Izgi.:


Csak egy kék, de nem akármilyen. Csendben sajnálkozom, hogy ilyen magasderekú:
Indiai kék recollectvint

Na, ez az, amit én, és aki nem pácika nem vehet fel, de mégis...Annyira türkiz, és annyira él:

Wanessa Ewing

Mondanám, hogy TimjanDesign egyenesen nekem szánta ezt a szoknyát, ha nem lenne vagy 23 ezer forint átszámolva. Ennyit sajnos nem szórhatok el rongyokra. A forró, mély, telített színek mellett hosszú évek óta vonzódom a mályva és padlizsán különböző árnyalataihoz. Ez a kissé fülledt, éppen hervadó hamvas rózsa szín pedig mindig is vonzott. A kendő is meg a szoknya is van zöldben, meg ebben a bódult mályvában.

Ez a kép sajnos nem rólam készült, pedig nem lenne hihetetlen


És ha fel kell ébredni romantikából, akkor inkább egy pörgős, spanyolos hangulat, mint józanító, egyenes business-szürke.

Atelier Jobka

Ha nem kínos a fenéktáji textúra, akkor nyugodtan lehetünk cselesen rongyosak:

Shirts2Skirts

Ha kislányos kedved van, nézz be ide, és ezt találod:



Folytatjuk, de a következő részben már elhagyom a szoknya-témát, és lesz valami egészen más. (Nem nadrág.)

4 megjegyzés:

Orsi írta... [Válasz erre...]

Nagyon szép szoknyák! Én nem hordok nadrágot egyáltalán, ruhatáram tele gyönyörű szoknyákkal, de ezek még szebbek! :)
Be lehet szerezni valamelyiket Magyarországon?

Szofi írta... [Válasz erre...]

Az etsy.com-on megrendelheted itthonról is. Többnyire fel van tüntetve a postaköltség. Ismerős körben jók a tapasztalatok az etsy-ről (ez a nemzetközi meska), de nyilván minden eladó más. Én még nem rendeltem.
A linkek az egyes boltokba vezetnek.

Én leginkább inspirációnak használom, és ha valaki még varrni is tud, annak méginkább hasznos lehet.

Maggie L. írta... [Válasz erre...]

ezek a példák egy az egyben az én ruhaízlésemet tükrözik. :)

Béáld írta... [Válasz erre...]

fúú, ebből nem is tudnék hirtelen egyértelműen választani. hát talán az a világosabb kék, virágmintával, két piros gombbal, az vagyok én. De a türkizes zöldgomboson is gondolkodom még egy picit, addig stipistop a pirosgombos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...