2012. november 11., vasárnap

Ki vagy-vagy a fürdőszobában?

Szerző: Onleány

Intim szféra vagy szociális tér?
Szerintem nincs az a svéd tervező, aki ilyen sokoldalú teret lenne képes megálmodni ilyen kis alapterületen. Meditációs központ, pszichodráma klubhelyiség és játszótér, vécén ülő szülőkkel. (Szofi)
Ha már kevés az alvás, valami pihenésféle a habos vízben még kijár! Intim szféra akkor lehet(ne), ha nincs otthon senki. Amúgy nem zárkózom, s valahogy mindig eszébe jut valakinek kis családomban, hogy a fürdőben kotorogjon, mikor tollászkodom. Kislányom kimondottan szeret leülni a kis fellépőjére mellém azzal a bájos kérdéssel, hogy "Anya, beszélgetünk?" Lehet erre nemet mondani? (Lotte)
A fürdőszoba pont nem az intim szférám része. De nem is zavar túlságosan. Ez is bizonyítja, hogy szociálisan mennyire nagyon túlbuzgó vagyok. (Fakirma)

Női magazin vagy Háború és béke?
Legtöbbször csukott szem, mostanság - ha nagyon energikus vagyok és nem élek lelki életet Csupamosollyal - egy angol szószedet az élethosszig tartó tanulás jegyében. (Lotte)
A férjem napilapjainak szétázott foszlányaiból random módom gyűjtőm az információt. Ezeket soha nem lapozom. Utálom a napilapokat, és vizesen még jobban utálom őket. Egyébként a vécén a használati útmutatótól a marhatenyésztésig majdnem minden leköti a figyelmem. Persze, viszem az aktuális könyvet is, ha épp fülig benne vagyok, de akkor odakint elkezdik verni az ajtót. (Szofi)
Nem olvasunk a budin, egyszerű, dolgos emberek vagyunk, mentesek minden kultúrsznobizmustól. (Fakirma)
Vízkő vagy ecetszag?
Finnyás vagyok a mellékhelyiségek tisztaságára, inkább legyen rendetlenség a lakásban, mint kosz a vécében, fürdőben. Ecettel vagy vízkőoldóval, de nem engedem tenyészni a vízkövet, sőt olyan elvetemült vagyok, hogy időnként még a fugákat is vízkőoldózom. (Lotte)
Én annyira szeretnék egyszer egy fürdőszobát, amit én használok először! Legalábbis a csempéit. Akkor talán tudnám, melyik árnyalatnak mivel érdemes nekiesni. (Szofi)
A fürdőszobáink rendszerint vállalható állapotban vannak, háziasszonyi maximalizmusom itt koncentrálódik. Pontosabban csak itt létezik. (Fakirma)
 
Gumikacsa vagy masszázskesztyű gyertyafénnyel?
Műanyag Hello, Kittys vackok, néhány legódarabbal fűszerezve. (Lotte)
Régebben mindig levágódott a villany, akkor sokat gyertyáztunk! Akkoriban jött össze a vén vízköves elefánt a piros polippal. A gyertyákat a jó emlékezet miatt azóta sem távolítottuk el. (Szofi) 
A gumikacsák fölényes győzelemre állnak. Nem is bánom, kicsit erőltetett nekem a fürdőszoba-romantika. (Fakirma)

Biszbasz gyűjtemény vagy modern áttekinthetőség?
Nagytakarításnál nekiállok suvasztani, de aztán újra és újra előbújnak a szekrényekből, dobozokból a hajgumik, szépészeti kellékek, kencék és ficék. (Lotte)
Modern áttekinthetőség kedvéért nálunk a plafont kell bámulni. (Szofi) 
Áttekinthetőség, ezer praktikus kis dobozzal. És csak én vagyok a tudója, mi miben lakik. Gondolom, Kisszendvics ezért nem mos fogat, Királykisasszony pedig ezért nem fésülködik. A többiről inkább nem beszélek, belém is szorult némi tapintat. (Fakirma)

Natúr vagy színes?
Világos színek, fával kombinálva, amit színes törülközőkkel (no meg a színes biszbaszokkal) vidámítunk. Most kapartam le egy tarkabarka matricát a fehér vécéfedélről. (Lotte)
Előre félek, hogy ha egyszer saját fürdőt tervezhetek, nem fogok tudni dönteni. A mostani megkövült gesztenyepüré színét idézi, amit megszórtak színes cukorkákkal. Ennél előnyösebben nem tudom bemutatni szegényt. (Szofi)
Az egyik fürdőnk virágos-csíkos öltözékben ragyog, túlteng benne a nagypolgári elegancia. Büszke vagyok rá, még a gumikacsák is fenn hordják az orrukat. A másikra már nem maradt pénz, ezért a színekkel bűvészkedtem: a sárga-bordó páros nekem nagyon bejön. (Fakirma)
 
Bioszappan vagy teszkógazdaságos tusfürdő?
Megvettem téli kedvencemet, egy lazítónak aposztrofált, gyógynövényillatú, vadítóan piros fürdősó koncentrátumot. Azért nem árt mellé némi szappanhasználat sem. (Lotte)
Először a kiugrás érzetét adta a saját tusfürdő, de ezzel hamar beteltem. A jó szappan megéri, mert amellett, hogy nincs műanyag flakon, baromi sokáig elég, és nem csinál olyan lerakódást, mint a gagyi termékek. Ja, és a bőröm...! Bár látnátok! (Szofi)
Tökmindegy, azzal fürdök, ami a kezem ügyébe kerül. (Fakirma)

Hosszas időzés vagy kapkodó készülődés?
Hétközi reggelente kapkodás, de most megyek és csak azért is hosszasan fogok élvezkedni! (Lotte)
Ha a lelkemet kell rendbe rakni, akkor sajnos rámegy egy bojler meleg víz. Ha kisebb a baj, csak hajat mosok, ha nagyobb akkor üldögélek is. De a habokból mindig megszületik valami tündérféle. Rosszabb esetben kobold. A fürdő nagy misztérium, még otthon is. (Szofi)
Szeretek  hosszasan megszépülni, de erre rendszerint nincs idő. Ezért aztán gyorsan maradok ronda. (Fakirma)





0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...