2012. november 21., szerda

Szédület - Mi van a képen?

Szerző: Lotte   

A Lokális Galaxiscsoport küllős spirálgalaxisa, a Tejútrendszer egyik karjában ücsörgök, mintegy  200-400 milliárd csillag társaságában a mi barátságos Naprendszerünk Föld nevű bolygójának egyik kontinensén, a Duna bal partján, konyhaasztalunk mellett. Mellettem reggeli kávém maradéka. Nem érzem, mennyi erő hat egymásra körülöttem és bennem: a gravitáció megtart, izmaim dolgoznak, miközben forgások, keringések, vonzások és taszítások átláthatatlan sűrűjében létezem. 
Ülök, és érzem az ujjaimban a vérem áramlását. A konyha kövén elsiet mellettem egy őszről itt maradt hangya. Szédülök. Attól is, hogy egy különös lényként képes vagyok mindezt végiggondolni. Kétségbeejtő? Csodálatos? Akár felfele, akár lefele nézek, egyetlen bizonyosság: nem létezhet mindez felsőbb rendező elv nélkül.

A feladvány pedig a következő két kép:





Vajon, mik ezek? Játék indul! (A megoldás közelebb, mint gondolnád.)

11 megjegyzés:

anyus írta... [Válasz erre...]

:) Legközelebb ki kell egészíteni a szavakat? :) - v.r h.ngy.sz.m

lotte írta... [Válasz erre...]

Anyus, le a kalappal!!

anyus írta... [Válasz erre...]

A kávét nem biztos h felismertem volna.

lotte írta... [Válasz erre...]

El is kullogok takarítani...Majd fotózok neked egy porcicát közelről.

anyus írta... [Válasz erre...]

:) Az jó lenne :)

Réka írta... [Válasz erre...]

Az első képen vér (a vörösvértestek a fánkszerű korongok, agömböc talán fehérvérsejt vagy baktérium), a másodikon meg rovar összetett szeme.

lotte írta... [Válasz erre...]

Szép megfejtés, Réka! Zseniálisak az olvasóink, valóban a megfejtés: emberi vér (közelről, mint ínycsiklandó bonbonok az alkotóelemek) és a hangya szeme (néhány apróbb sérüléssel)! Csodálatos a világ, s benne Ti!

Réka írta... [Válasz erre...]

Köszönöm!

Szeretem az itteni rejtvényeket és az összes olvasnivalót! :-))

Igen, csodálatos a teremtett VILÁG!!

és egy ilyen szürke napon különösen jó erre rácsodálkozni!

lotte írta... [Válasz erre...]

További szép napot neked! És mi is köszönjük!

Névtelen írta... [Válasz erre...]

Basszus, tök hülyének érzem magam, nem tudtam volna egyiket sem!

Katica írta... [Válasz erre...]

ó, hát mindig is tudtam, hogy vannak kókuszgolyók a véremben :)a hangyaszem viszont nagyon durva, ha nem lenne körbe szőrös, valami egész más is lehetne, mondjuk valami piros déligyümölcs, vagy egy posztmodern stadion, vagy rezgős gyümölcskocsonya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...