2015. január 29., csütörtök

PszichoGo

Szerző: Fakirma

Kedveseim!
Örömmel jelentem, a gyászmunkán túl vagyok: az Onleányt elsirattam, feldolgoztam, elkapartam, megbocsájtottam, elengedtem, a rosszat szőnyeg alá söpörtem, a jót identitásom részévé tettem. Most készen állok, hogy kapcsolatunkat új keretek között, más felállásban, egy frissen létrehozott felületen folytassam Veletek. Friss a cucc, lekötnek a technikai részletek, így új szösszenettel még nem álltam elő, csak néhány régi posztról fújdogáltam le a port, s kicsit aktualizáltam. Ha engem már untok, olvassátok szerzőtársamat Anitát, elég jó fej. Már csak azért is, mert a legjobb barátnőm.
Szeretettel Várunk Benneteket:





4 megjegyzés:

Ivbaze Hope írta... [Válasz erre...]

Do you need an urgent loan to pay your bills and start up a new business??? Or you have been looking for a loan and you have always been scammed by a loan company or bank? Here is a chance to get your life back and get the funds you need to invest!!! Apply now Mr Johnson on Charitycorporationafrica@gmail.com

Abdul Majeed írta... [Válasz erre...]

Greetings to you all! My name is Mr Abdul Majeed, a private and reputable loan lender. I render all kind of loan to individuals with an interest rate of 3% with a repayment length of 1 to 30 years maximum. A lot of people have benefited from my loan offer and it have change their lifestyle positively giving them the opportunity to create their own business.
I render loan such business loan, agricultural loan, education loan, house loan, automobile loan, etc. If you are in need of a loan, kindly fill the borrower form below with your valid details and reply back for more information at abdulmajeedloancompany@gmail.com

Full Name:
Country:
State:
Sex:
Age:
Home Address:
Amount Needed:
Currency Needed:
Loan Duration:
Monthly income:
Phone: Number:
Occupation:
Purpose for Loan:
Website you saw our ads:

Note: All reply should be forwarded only to abdulmajeedloancompany@gmail.com for immediate attention

John Collins írta... [Válasz erre...]

Helló.
Ez KENDRICK FINANCE. Azért vagyunk itt, hogy hozzon létre egy figyelemfelkeltő, hogy az egész közvéleményt a tény, hogy az N szervezet adja ki kölcsönt a magán- és az állami szektor a gazdaság. Szüksége van egy hosszú távú vagy rövid lejáratú hitel? Egyéni, családi, cég vagy szervezet, amely a rászoruló kölcsön, hogy megoldja a pénzügyi nehézségek kell alkalmazni a kölcsön. Kínálunk hitelek, a kamat olyan alacsony, mint 2%. Ön is kap a sürgősségi hitelek feldolgozható néhány órán belül. Írjon nekünk most VIA

EMAIL:
kendrickfinance@outlook.com

KENDRICK FINANCE

Renee Joan Rothell írta... [Válasz erre...]

Testimony of Restoration with the help of Martinez Lexie(Lexieloancompany@yahoo.com OR +18168926958)..

I have been in financial mess for the past months, I'm a single mum with kids to look after. My name is Renee Joan Rothell, and am from Ridley Park, Pennsylvania. A couple of weeks ago My friend visited me and along our discussion she told me about Mr Martinez Lexie of ( Lexieloancompany@yahoo.com ); that he can help me out of my financial situation, I never believed cause I have spend so much money on different loan lenders who did nothing other than running away with my money. She advised, I gave it a try because she and some of her colleagues were rescued too by this Godsent lender with loans to revive their dying businesses and paying off bills. so I mailed him and explain all about my financial situation and therefore took me through the loan process which was very brief and easy.. After that my loan application worth 78,000.00 USD was granted, all i did was to follow the processing and be cooperative and today I am a proud business owner sharing the testimony of God-sent Lender. You can as well reach him through the Company website: http://lexieloans.bravesites.com OR text: +18168926958

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...