2014. március 17., hétfő

Az újságíró olyan, mint a pet palack

Szerző: FiloSzofi

A Kossuth téren mostantól minden nap zászlófelvonás és díszőrség lesz. Az egész reggel 8.30 órakor kezdődik, aztán 17.30 órakor (nyári időszámítás szerint 18.30 órakor) vonják le majd a lobogót. Elmentünk, megnéztük. - Írja a hvg.hu, de írhattam volna én is, mert, elmentünk, megnéztük. És ennek köszönhetően időben értünk az óvodába.



Gondolkoztam, vigyek-e fényképezőt, de úgy döntöttem, már nem menő a kétszázhuszadik Kossuth tér videó.

Igaz, nem is vagyok a napi sajtó munkatársa, akiknek ez kötelező meló. És vérbeli újságíró sem, mert én biztos nem másztam volna be trottyos gatyával a díszőrségbe, hogy jó képeim legyenek, helyette inkább lenyúltam e derék sajtómunkások késztermékét.


Egyébként nézzétek meg, elég groteszk a legmerevebb protokolláris forma és az újságíró találkozása a placcon. Egy kicsit olyan, mint a színes, üdítős pet palack a porcelánnal terített ünnepi asztalon. Valahogy agyonvágja az egészet.
(És ezt nem azért mondom, mintha én szebb lettem volna ma reggel, 8:30-kor.) Nem lehetne átlátszó fotóriportereket gyártani?

2 megjegyzés:

lotte írta... [Válasz erre...]

:) Viszont a porcelánteríték impozáns!

FiloSzofi írta... [Válasz erre...]

A tér egyébként szuper.Nagyvonalú, elegáns, igényes, és pontosan helyénvaló. Ez benne a nagyszerű, hogy pontosan illik a funkciójához. Ez adja a szépségét is.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...