2014. május 4., vasárnap

Pisinindzsa és összebújás

Szerző: FiloSzofi

A gyerekeim mindig elhalmoztak ajándékokkal, nem panaszkodhatom. Bú, ahogy ki tudta mondani, hogy "tessék", meg hogy "neked" egész nap hordta nekem a lakásban talált bigyókból készült kreációkat. Manapság is folyamatosan alkot, fest, barkácsol, ragaszt, és a produktumok még mindig elég tekintélyes hányada lesz az enyém. Fínek az volt a szokása, hogy ha eszébe jutottam, felszedett egy kavicsot, és elhozta nekem. Vagy ha együtt voltunk, azonmód a kezembe nyomta. Mióta ő is rajzol, a legszebb rajzait nagylelkűen nekem ajánlja. Tankok, hullák, lovagok, hopliták, tininindzsák, jedik, törökök szoktak rajta lenni.

Ezt a napokban kaptam, és bár ez nem is ajándék, hanem kérés, nekem mégis az egyik legkedvesebb. Ott várt a konyhaszekrényen:



Persze, az anyák napja sem múlt el ajándék nélkül.


Egy csomag kincs: Foszforeszkáló matrica, ha éjszaka felébred a Kistesó, a tiszta üveggolyó, ami annyira tetszett nekem, egy kifogyott zselés toll, ami azért fontos, mert annyira  vágyott rá, és megkapta, szívecskeszemüveg papírból, stb.



Ez meg itt pisinindzsa és a zúzó. Csak nekem. 


Köszönöm, Drágáim!

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...