2012. június 24., vasárnap

Pasizós ki vagy-vagy

Szerző: Onleány


Kockahas vagy IQ-vitéz?
Mindig vágytam egy izompacsirtára, egy jutott is belőle, jól megbecsültem. Sajnos személyem elviseléséhez magas szintű absztrakciós képességek szükségesek, ami általában magas intelligenciát feltételez, szóval maradnak a diplomabajnokok. (Fakirma)
Volt sovány, átlagos testalkatú és korpulens szerelmem. A kockahas és a bicepszátmérő sosem volt tényező a szerelembe esésnél: a szellem, a kisugárzás mindig felülírta. (Lotte)
Mindig az volt a cél, hogy okosabb legyen nálam. (Én borzasztó okos vagyok ). Ha nagyon szerelmes voltam, elhittem, hogy úgy is van. (Szofi)
Hódítasz vagy téged hódítanak?
Hódítok. Olyanokat, akikről tudom, hogy szívesen borulnak a lábaim elé. (Fakirma)
Félénk vagyok, de hódtani akarok. (Lotte)
Hódítani kizárólag tét nélkül. Statisztákat, meg a már elvérzetteket. Nem is érdekel, akit én nem érdeklek. (Szofi)

Elsöprő szenvedély vagy higgadt józanság?
Szeretem magam megfontolt, higgadt nőszemélyként jellemezni, de remegek, mi lesz, ha egyszer végérvényesen megbolondulok.  (Fakirma)
Ha igazi szerelem, akkor szenvedély, de azért van létjogosultsága a józanságnak is. (Lotte)
Nem hiszem, hogy józan lennék amikor higgadt vagyok. A szenvedély zsarátnoka ott izzik bennem, aludtej alá rejtve. Nem olyan nehéz előásni.(Szofi)

Gyertyafényes vacsora vagy a tegnapi lecsó?
Egyszer vártam Embert (kapcsolatunk hajnalán) gyertyafényes vacsorával, saját készítésű pizza volt a menü. Akkor született köztünk a megállapodás, hogy soha semmilyen körülmények között nem kell a főztömből ennie. Azóta marad a lecsó, amit anyósom főzött. (Fakirma)
Mindkettő mellett lehet forró a hangulat - és persze paprikás is. (Lotte)
A gyertyafényes vacsora nekem ugyanaz, mint a celofános rózsa. Én is olyan celofános lennék benne rögtön. Legyen inkább szalonnasütés! (Szofi)

Forró nő vagy erkölcsös jókislány?
Két és fél férj elfogyasztása után hiába győzködnélek benneteket... (Fakirma)
Ha akit szeretek hevít, forrok. (Lotte)
Mindig tagadtam ezt a szembeállítást. (És demonstráltam is.) Jókislány nem béna kislány. (Szofi)

Gyors felejtés vagy hosszas agónia a végső búcsú után?
Nehezen viselem a szenvedést, inkább gyorsan elfelejtem az egészet. (Fakirma)
Nehezen felejtek. (Lotte)
Egyszer tépelődtem sokat, de azt tíz év után orvosoltam, mert hozzá mentem feleségül. Ezen kívül minden szakítás valódi végpont volt. (Szofi)

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...