Oldalak

2011. október 10., hétfő

Ki vagy-vagy? 6.

Hagyományos iskola vagy speciális?
A fő szempontok: a tanítónéni, az ismerős gyerekek és az iskola közelsége (e két utóbbi az otthonosság fogalmában egyesíthetők). Ezek alapján egy hagyományost dobott ki a gép. (Lotte)
Ha van hozzá érzékszervünk, hogy kiderítsük, akkor csak az számít, hogy jó legyen a klíma (=szellem, kultúra, társaság). Hogy mit tanítanak, az általában másodlagos. (Szofi)
Alsó tagozaton kifinomult elveim felett diadalmaskodott a lustaság: legfontosabb szempont a közelség volt, vagyis megcéloztuk a sarki kutyaközönséges általános iskolát. Most, hogy a srácok képessé váltak az önálló tömegközlekedésre, bátran hódolhatok eddig véka alá rejtett sznobizmusomnak: mindketten sokosztályos, spectagozatos gimibe járnak. Szóval amíg a lányaim iskoláskorba nem érnek, addig a speciális elkötelezett és véresszájú híve vagyok. (Fakirma)

Pöttyös vagy csíkos?
A pöttyös nagyon aranyos, szeretni való a katicabogár, a pöttyös bögre és a Túró Rudi is, mégis inkább a csíkos. (Lotte)
Bipoláris vagyok. Most a pöttyös fut. (Szofi)
A pöttyösről csak csúnya gyerekbetegségekre asszociálok, a csíkos teljesen oké, főleg ha a falon van. (Fakirma)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése